![]() |
Dit is toch geen gezicht!!
|
de bovenste vind ik wat minder maar de onderste vind ik wel gaaf om te zien...
|
wahahha...denk dat heel die auto niet meer spoort
|
Quote:
Nee, die kerel die 't bouwt spoort niet. |
Quote:
Ja die bovenste is zover ik me kan bedenken ooit door Porsche tuner gedaan . Je kan beter die onderste kopen want dan weet je tenminste dat die sneller afscheurt dan door een gerenommeerde tuner . Die bovenste is ook zo lekker zeldzaam ... |
Het is in ieder geval wel apart :rolleyes:
|
Die 944 is zowiezo lelijk.. al gooide er een gierton op.. mooier wordt ie echt niet :rock:
|
Quote:
wat word van een gierton wel mooi dan? :confused: |
Nou, je moet er maar mee durven rijden...???
|
Deurklinken eraf slopen en de rest bij het oud ijzer gooien.............. :D
|
Ik vind ze cool, wel eens van Artzt gehoord?
|
Quote:
Ik begrijp je als t om de smaak gaat, maar waarom zou t afscheuren? |
Ik verdenk de rode van iets meer vakmanschap qua bouwsel .. geen idee waarom ;)
|
Ziet er niet uit
|
Quote:
volgens mij is dat gedaan door DP oftewel Design Pitz, en ik vind hem wel gaaf! :rolleyes: :D zo maakte Arden van de jaguar XJS ook een combi(of shooting brake) maar smaken verschillen ook hier weer duidelijkedit ff googleën: dp44 cargo |
Quote:
op meetings kun je er wel mooi in slapen! hoef je geen hotel te boeken of een tentje op te zetten :rock: |
Quote:
;) right back at ya! Die 'nog niet af' variant ziet er inderdaad niet echt 'subtiel' en 'vakkundig' uit, maar goed: welke auto in ombouw ziet er wel continu strak uit? Ik verdenk de onderste van 'zelfde bouwpakket als de rooie'.. Die 'Polo 1 style' C zuil, met soort van Zwangs-entluftung (tankklep) zie je op de rooie, en ook duidelijk op de kap van die in ombouw zijnde.. Maar goed: 't ziet er nog steeds niet uit.. en dat terwijl ik de sciwago weer wel vetjes vind. ![]() |
Vindt het niet onaardig mensen!!!
die rooie heeft wel iets... Maar val altijd wel beetje op aparte dingen!!!! grtz..Vic.. |
All times are GMT +1. The time now is 04:11. |