genesisgolf1??
wie kent of rijdt dit type model? een golf 1 genesis? rijd zelf een polo genesis mk2 en zat op doppel-wobber rond te neuzen. en kwam in de sectie type 1 dit model tegen. heb er alleen nog nooit van gehoord.
|
was dacht ik voor de US markt...staat er geen vlaggetje bij?
|
staat een duits vlaggetje achter. en rare is dat er achter staat: bj '92. maar is toch een golf1 voorkant?
|
Quote:
cabrio ;) |
Ja, kan eigenlijk alleen maar cabrio zijn.
Ik heb wel eens een "eigenbouw" Golf 1 GTI "Genesis" gezien, maar origineel bestaat dat volgens mij niet. Grtz............ LRR |
Is indd golf 1 cabrio genesis, leuk ding :)
|
cabrio.. rijden ook in hollanda
|
cabrio me oom heb zon ding erg mooi :eek:
|
iemand foto's van dit model? lijkt me leuk om deze keer te zien (als alleen het voorfront). heeft dit model ook een genesis soundsystem? zo'n actief soundsystem.
|
klik
en klikse :D |
thnxs! zijn echt uber wagens. zou wel leuk zijn om mijn collectie uit te breiden met een cabrio erbij :cool: maar 1 genesis is al leuk genoeg :D
|
Ooit waren er 3 Genesis-jes op een Golfcabrio.com-meeting. Heel saai! :D
|
De golf "genesis" is alleen geleverd in de Cabrio uitvoering.
Dat is zo klaar als een KOE :D :D :D |
Quote:
bij type 1 en 2?? |
type 2 cabrio? :)
|
Geert...
Golf 1 cabrio Golf 3 cabrio Golf 5 komt eraan. In de tijd van de Golf 2, was is de Golf 1 cabrio gewijzigd, in de tijd van de Golf 4 is de Golf 3 cabrio gewijzigd, met gewijzigd bedoel ik gefacelift |
De golf genesis is geleverd in de tijd dat de type 2 nieuw was!
Hoop dat je hier voldoende aan hebt |
jups thnxs!
|
|
en t mooie is...ik hoop binnen niet al te lange tijd zo'n cabbie te gaan rijden!!! kan haast niet wachten |
All times are GMT +1. The time now is 17:20. |