Colonne midwinter-meet 12-02 vanuit FRIESLAND
Hallo mensen,
Dit topic heb ik ook aangemaakt op vwforum, kan geen kwaad om hetzelfde hier ook even neer te zetten. Groeten Johan. -------------------------------------------------------------------------- Aan mij dit keer de eer om de 1e te zijn voor regio Friesland :D In overleg met wat mensen op msn.. het begint om 10 uur, streeftijd voor 11 uur daar aankomen. Verzamelpunt is zoals gewoonlijk Heerenveen. Hier aanwezig zijn om : 8.35 Vertrek vanuit Heerenveen: 8.45 Er zal zoals altijd even gestopt worden in Zwolle voor koffie!! Hier zullen veel mensen zich ongetwijfeld bij de colonne voegen. De colonne zal daar arriveren rond 9.25 a 9.30. Vertrek vanuit Zwolle: 9.45 Geschatte aankomsttijd in Lichtenvoorde 11 uur. Mochten de tijden wijzigen dan post ik dat in deze 1e post. Maar ga er vanuit dat dit aardig goed is. Groeten Johan. |
Quote:
Even van VWF geplukt... Ik ben er morgen bij, maar ga wel gewoon weer men eigen gang als het me weer te lang duurt.(neem als voorbeeld 3 kwartier staan wachten in Zwolle bij een tankstation... :chair: ) |
met van die kleine wieltjes kan jij beter ook maar wat eerder wegrijden :P
|
15 inch valt mee toch?
|
waar is het verzamelpunt in zwolle??? heb je daar een dares van??
|
waar in zwolle
waar is het verzamelpunt in zwolle??? heb je daar een adres van??
|
All times are GMT +1. The time now is 07:10. |