dus je rijd een volvo...
|
ultimate sleeper
|
welk nr draaiien ze daar onder?
edit..ze noemen et zelf in de aftiteling... Moby-Flower.. WAT EEN BEEST!!!!!!!! |
Wij (Djoek en Doppie) hebben een 740 als sleurpaard :D
|
ben het zat... ik kan filmpjes van die site niet zien..... iemand een idee hoe wel?
|
windows ff helemaal up to date brengen?
zou et verder niet weten.... |
Quote:
Een nummer van Moby, wat ze aangepast hebben voor de soundtrack van Gone in 60 seconds. De film opent ermee. Heerlijk nummer! |
Zooooooooooooo machtig dingetje :D
|
zijn serieuze stuurmanskunsten ook
|
super! volvo's zijn zoiezo al tof!
|
Als je het filmpje uitkijkt krijg je ook te zien van wie het nummer is :D. Filmpje afkijken dus!!
|
die kerel kan goed sturen idd!!
|
Quote:
Probeer het eens zonder Zone-Alarm. (Tenminste, dat werk bij mij) Greetz Ron |
Quote:
De 740 van jou kan wel wat 'peper' gebruiken, met de Polo op de trailer had 'ie het zwaar op de helling van de Westerschelde-tunnel. Maar hij kwam er wel :rock: Greetz Ron |
Quote:
:rolleyes: :D ( deze stond btw in de "random vids" ernaast; bergrennen maar dan anders...ook leuk :D ) |
die gekke zweden stoppen rustig 600 paardjes in een 240
|
Quote:
heej een zetor! daar heb ik er ook een van! die is wel een stuk kleiner, maar hij rookt net zo hard :cool: en trekt op zijn achterwielen :eek: hoe wist je dat toen je mij quote? :D |
|
Doet me denken aan de opgefokte Volvo 240 van een van de werknemers van Kronenburg. In volgens mij 2002 daar rollenbank dag van GCH volgens mij, als laatste hij met die 240 de bank op, eerste run ging redelijk, daarna iedere keer door de koppeling heen...... (en dat waren al sinter platen....)
|
460pktjes WhoooOOOOOOOOO
Ach het kost je alleen maar rubber!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D |
All times are GMT +1. The time now is 18:55. |