Aircooled Cruise Inn Purmerend
Noord Holland, dus zeg maar Nederland is weer een meeting rijker. Op de volgende vrijdagavonden zijn jullie vanaf 19:00 van harte welkom bij Caddy's Diner/Mc Donalds te Purmerend 7 april, 9 juni, 4 augustus en 6 oktober Als het animo goed is, heeft Caddy's al toegezegd dat er de volgende keer waarschijnlijk ook een onderdelenmarkt mogelijk is, en dat ze zelfs een bandje regelen voor de lokatie.......http://www.caddysdiner.com/lokatie.html voor overige zaken roept u maar Sven _________________ |
ik als "rasechte" Noord- Hollandse moet daar natuurlijk bijzijn,
gaat goed komen. ken je bij die Caddy een beetje eten of niet, dan kom ik namelijk gelijk na me werk. ff satetje pakken. tot dan maar weer :hug: |
Ik zal het eens in de agenda zetten, blijf het een lastige tijd vinden :D
|
Quote:
Caddy's is goed qua eten....http://www.caddysdiner.com/img/menukaart-dwn.gif |
Quote:
staat verdomd weinig op die lijst, wordt maar weer bammetjes meenemen :D |
he top man..... ik zal er zeker weten bij zijn 100 %
laat maar wat van je horen als er flyers gemaakt moeten worden.....ik kan ze zoiezo maken... en waarschijnelijk ook gewoon drukken hier staat wat meer op de menukaart Gr. michiel |
ALs het lukt kom ik zeker ook (minstens) een keertje langs!
De menukaart zag er ook goed uit. |
ik begin wel gewoon met wat dingen te ontwerpen..... en dan stuur ik wel wat toe.... :D
Gr. Michiel |
Hey michiel,
stuur je vanavond wat dingen...........eps bestand? misschien dat ik a.s. zondag ff langs kom..........schikt dat? |
ik vroeg me af.....: wie komen er allemaal.....
ik...sven...jasper....lomax....mmm...dat zijn er 4 died mischien... das nr.5...!! Gr. michiel |
De eerste meeting mischien nog niet met bus maar dan dan neem ik een surfmaatje met een kever (1303, TE KOOP!) mee. De meetings daarna wil ik zekers met de bus komen! :rolleyes:
|
:woowoo:
ikk kom ook hopelijk op alle datums ! |
De Flyert Toegevoegd!!!!!!!!!!
Thnx Jolanda En Michiel!!!!!!!!!!!! |
Quote:
Graag gedaan sven :D :D k heb der nu al zin in Gr. michiel |
gave lokatie,kom zeker langs
als je nog muziek zoekt? ik speel in een rockabilly band,past wel goed bij de lokatie kijk maar op www.dicerebels.nl |
mensen, flyer ziet er gelikt uit. mooie auto's ook gebruikt ;)
bedankt, tot dan.. p.s. die meid op de flyer, komt die ook,>? mag die I R L bij me auto staan. :hug: |
Quote:
Wilde ze wel, maar het huishouden gaat ook gewoon door en ik heb daar geen tijd voor, dus ik kom gewoon alleen... ;) |
whahahahaha
jij en je gadgets zijn meer dan welkom kai |
goed te horen dat meen men kai ouch von der partij ist en ik neem aan dat rest van de udb ers er ook zal zijn!!!!
|
Quote:
Ik kom denk ik ook wel ff kijken. |
All times are GMT +1. The time now is 21:26. |