Bee's RAGTOP !
Zou voor Bart (PIEMELTJE !!!!!) even zijn nieuwe (p)ride posten !!
Een heuse '58 ragtop :D:D Afgelopen zaterdag opghaald met de cayenne :woowoo: Hier de eerste foto's :cool: Zal Bart even een spoedcursus foto's posten geven, dan kan hij zijn topic bij gaan houden hier :D |
cayenne ook van VA??
mooie auto hoor, zeker met een kever op een auto-ambulance erachter.. :) |
Quote:
Ja, de zaken gaan erg goed ;) :woowoo: Nee hoor, geintje gozer ! Cayenne is van een maatje van Bart............ben al blij met mijn ovaaltje :rock: |
Quote:
ik heb wel gehoord dat verlagen steeds duurder wordt bij je ;) ook geintje.. :D |
..en ik kan bij deze melden dat hij, al is t zonder remmen, toch al stiekem ff een rondje erin heeft gereden :cool:
Now drop that mo'fo, Bee!! |
Quote:
Heb ik niks van gemerkt iig ;) |
Quote:
hahaha :D Laatste keer 3 op een dag...............dus dat kan nooit veel kosten ;) |
Quote:
hehehe :iamwithst |
vette bak die cayenne!
en die kever idd opbouwen...verlagen en dikke wielen eronder :D |
En nog een fotootje van Bee's bus......
Die heeft ie maar gelijk even weggebracht !(cayenne kan trouwens ook wel een cm of 15 omlaag en een smal asje gebruiken ;)) |
heel leuk project ook ragtop is altijd okee....
|
mooi ding, veel werk aan leon?
|
coool man, succes met het projekt, vind die kever van jou superrrrrrtof
|
Ragtop? Mot je daar nou mee? :D
Cool bakkie!!! Deurpanelen liggen klaar! |
wow gaaf man 58 ragtop
ben jaloers |
de tering een cayenne én een 58 bug én een splitbuske......sjeau dan!!!!
jullie trekken ze trouwens wel met bossies uit de grond de ruktoppies..... :D puike shizzle! ;) |
Quote:
u vraagt wij draaien :D :D :D |
de raggende toppen
Hey Piemeltje,
koele kar. Ook moet je maar een project topic openen voor je bussie. Wanneer ga je stralen ? btw, wat nou cayenne van een vriend ? |
Quote:
Geen idee !! Ragtopje is niet van mij, maar van BeeVW hier op het forum. Heb op zijn verzoek het topicje geopend voor hem :cool: Maar volgens zeggen is tie bijna al af............alleen opbouwen, dat heeft de vorige eigenaar nooit afgemaakt :eek: |
En weer een Ragtobber erbij! :D :wink:
Mooie kleur! :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 05:39. |