wangen bekleden
Hallo,
Weet iemand ook wat het kost (ongeveer) om wangen te laten bekleden. Ik overweeg dit te laten doen bij mn fire and ice interieur. Omdat mn bestuurders-stoel de bekende instapschade heeft. Ik heb ook al veel 2e hands interieurs bekeken maar die hebbben (vaak) hetzelfde probleem..en dan ga ik er dus niks op vooruit. groeten Okke |
Kleine reparatie`s zoals brandgaten tussen de €50 / €75
Grotere reparatie`s waarbij ze opnieuw moeten bekleden €75 / €100 Heb laats gebeld met een autobeklederij ( Theuns Eindhoven ) omdat ik zelf ook een reparatie moet laten verrichten... en hun vertelde mij dit... __________________________________________________ _______________ Willem |
oke bedankt dat weet ik ongeveer een prijs...:)
|
weet iemand ook een kleurcode van de zwarte stof..(de wangen)
;) |
hier vind je misschien wel wat op -> www.doppel-wobber.de ;)
|
Connecties maken... ik ken meerdere moeders/oma's enz enz die de stoelen van hun zonen/kleinzonen bekleed hebben en dat ziet er meestal nog retestrak uit ook! En tis meestal goedkoper ook ;)
|
Quote:
vind maar eens zo'n lieve oma :rolleyes: :D |
Nou ja voor zover ik weet zijn ze meestal ook wel bereid om hetzelfde voor anderen te doen, zeker als het vrienden zijn, en anders tegen betaling, een bosje bloemen of een dinerbon/cadeaubon van de drogist of beautysalon... vrouwen zijn zo makkelijk ;)
|
Quote:
:wuv: :hug: goed dat ik dat weet, zal het onthouden ;) |
All times are GMT +1. The time now is 18:46. |