Polo 1.0 sedan 1986 *250E*
Ik doe mijn auto weg aangezien deze hobby nog wat te duur is voor een student op kamers.
Het betreft een 2 deurs polo sedan uit 1986. Hij heeft 152.000 op de teller denk ik aangezien ik de onderhoudshistorie heb tot 1997. Nadien is hij van een oude vrouw geweest die ermee naar familie reed 2x per jaar. Het interieur is in topstaat en zonder hoofdsteunen (retrolook ;) ) Totdat ik de auto kocht in augustus vorig jaar hebben er altijd stoelhoezen ingezeten vandaar de goede staat van de stoelen voor en achter.
Goed, genoeg mooie verhalen nu even wat handige puntjes. Hij is net apk gekeurd op 30december 2005. De middendemper+einddemper zijn net vervangen. De benzinetank is in zijn geheel vervangen (lekke vulpijp). De bodem is in prima staat. Hij staat op originele velgen met voor gloednieuwe Falken 165/60-13 banden en achter nog goede 165/65-13 banden. Hij verbruikt trouwens ook geen druppel olie.
Mindere punten: Roest in de dorpel bij de deur (niet door en door maar je moet het wel behandelen) En de lak aan de tankdop kant is voor een deel net ietsje een verkeerde kleur (blame motip :P)
Op de foto zitten er nog stootlijsten op.. die zijn verwijderd. Ook zie je een trekhaak, deze is verwijderd. Je ziet ook nog 2 oude voorbanden die dus zijn vervangen :)
vraagprijs: 250E ( de auto staat in Damwoude, friesland)
|