weer een GRATIS golf
Golf 1
matzwart nederlands kenteken. APK verlopen harde auto !!! Sleutel van het contact is kwijt. Komt op originele velgen Het kan zijn dat er eens een kleinigheid mist, maar is niet noemenswaardig |
Ja, waar woon je?
|
golf versus bier
Lijkt mij weer minstens een kist jupiler!!!
:tongue: |
zeg ik weer ...ZO HOORT DAT...hihihi..
tis dat ik ff geen plek heb Don!!! |
Welk bouwjaar Don?
|
ik gok dat et deze is:
golf 1 1981 1100cc apk tot oktober Alle kleuren van de regenboog sportpijp. sportvelgen ontzettend harde auto MAAR : ik ben de sleutels kwijt |
Is ie rijdend???? Zo ja wanneer ophalen???
Tenminste als er ander contactslot op staat :rolleyes: |
U heeft PM mr. Don =)
|
GAST , half jaar trug moes je er nog 100 eurie voor hebben :D :D ;)
wel leuke acties zo!! mocht je ooit een poloke (coupe ofzo) hebben staan; gimme a gil :rolleyes: |
Als er van bovenstaande niemand interesse heeft, meld ik mij aan!
|
golf 1
ik meld me ook aan :)
toevallig geen foto van ? |
Don, wanneer ben je jarig, krijg je van mij een sleutelhanger.. :tongue:
|
Hopelijk nog niet te laat maar ik wil deze golf ook wel hebben.. ik bied twee kratten jupiler voor jou en een bos bloemen of een fles wijn voor je vrouw/vriendin!!!!!!
|
.
|
diegene reageerd ook lekker :S
|
Quote:
had hem daarom al een PB gestuurd, maar als t zo moet: k heb nog n paar auto's staan, ook zo op te halen. zit alleen geen sleutel en papieren bij... :D |
hey lex de golf dus in belgie he had je daar al aan gedacht?
|
Quote:
Vandaar dat de sleutel kwijt is? :eek: :tongue: :D Grapje hoor :redface: Hij zal al wel weg zijn, maar anders wil ik misschien wel een serieus bod doen hoor... Maar degene die het eerst zich meldt lijkt mij de eerlijke "koper" ;) |
Quote:
owja joh welke heb je allemaal staan dan? |
hahahahaha
even geduld denk ik, misschien ff niet bereikbaar. Heeft laatst ook een gratis golf weg gegeven, dus het is allemaal wel in de haak, maar ff geduld stelletje hollanders :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:47. |