FF Voorstellen
Hallo allemaal,
Ik kom regelmatig op dit forum en vond het eens tijd worden om me eigen is aan te melden. Mijn naam is Hemmo en woon op Goeree-Overflakkee (40 km onder Rotterdam) Ik ben een V.W freak zoals de meeste hier en heb als hobby een golf 1 gti die ik naar mijn beste kunnen gerestaureerd heb en die nu op wat kleine dingen na klaar is...... Alhoewel het niet de mooiste einser is ben ik er harstikke blij en trots op !! Ik zal proberen hier wat foto"s bij te zetten (als het lukt want computeren is niet mijn sterkste kant !) Mvg. Hemmo |
hallo, welkom hier, plaatsen van foto's is niet zo moeilijk, het lukt mij ook. Er zwerven wel de nodige handleidingen hier op het forum waarmee het moet lukken. Veel plezier hier en we zijn benieuwd naar je foto's.
ps. Dat het niet de mooiste einser is, no big deal, zolang je er zelf maar onwijs blij en trots op bent, dat is verreweg het belangrijkste! |
Welkom een veel pleier hier !
Groeten Jasper |
Welkom,en ook benieuwd naar de foto"s
|
Waar vind ik die "handleiding"om foto"s te plaatsen ???
|
bovenin gallery upload pic, rest weet ik niet meer, wijst zich van zelf :cowboy:
|
Ik heb foto"s erop gezet maar ze staan nu onder "main gallery"weet niet hoe ik ze hier kan krijgen!
|
Onder de foto staat een link die moet je kopieren en dan hier neerzetten !
|
Alstublieft :)
|
edit: omdat ik een lupo sdi rijd .. ben ik net wat trager.... :cow:
|
haha, was net ff iets eerder richard :tongue:
|
Hee,harstikke dankje .........zat hier te zweten als om die foto"s erop te krijgen !!!
Maar dit is hem dan!! |
ziet er goed uit :thumbup:
|
Welkom :tongue:
|
Mooi ding!
|
Welkom op het forum, vette bak
|
zeer vette bak!!
|
hoi welkom!
nette golf! ben je toevallig een maatje van Sven? :D heb je golf wel vaker gezien, onder een 4cm dikke laag stof volgens mij :tongue: stond toen ook een usa vento in wederopbouw in de garage toen groeten uut sommelsdieke :D |
Welkom, en wat een mooi karretje! Keep it up, ziet er goed uit!
|
Nog nooit in zo`n staat gezien een gti met kleine achterlichten...wat een mooie 1!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:50. |