Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   de sfeer van de laatste 2 weken ??? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16590)

classic-edition 06-01-2006 19:11

de sfeer van de laatste 2 weken ???

Ik weet niet af ik de enige ben die zich ergerd aan wat er de laatste weken allemaal in diverse topic's aan l@lkoek wordt gezet of.......?
Er zijn bepaalde mensen die de zaak willen verkloten door met dit soort verhalen topics van anderen vervuilen en zelf topics starten met foto's van derden etc.(iedereen weet inmiddels wel wie ik bedoel)
Hierover is al erg veel in topic's gezegt en ik merk nu dat mensen hier steeds vaker offtopic opmerkingen in andere topic's over maken.
Als men het oneens is met elkaar dan gaat men dit soort verhalen weer opnieuw oprakelen en raak het kant nog wal.Ook ziet men overal spoken die er niet zijn.Als iemand eens een paar keer een opmerking neer zet die hij of zij niet goed kan onderbouwen.Gaan er verhalen rond van een ip-check etc.
Ook steeds verwijzen naar een ander forum en het nivo ervan is ook je eigen forum tot hetzelfde nivo brengen.Dit vind ik dan ook niks toevoegen hier.

Laten we er dan ook per direct mee stoppen is mijn voorstel.
Of zie ik spoken en ben ik de enige die zich eraan ergerd ???????????? :mad:

Big_Mac_Mark 06-01-2006 19:25

Nou ik ben vanmiddag terug gekomen van wintersport, en heb dus een dikke 2 weken niet op het forum gezeten...

Toen ik vanmiddag de 'new posts' aanklikte hoopte ik mij te kunnen verheerlijken aan 20 pagina's vol nieuws, foto's en andere dingen waar men zich op kan verheugen...

Maar helaas! Er zat idd erg veel onzin tussen. Ik l@l ook vaak over niks en nog minder, maar sommige dingen sloegen wel alles!

Dat is echt jammer...Ik zal er verder niks over zeggen, alleen dat de sfeer hier zienderogen (sinds 2 weken met rasse schreden) hier steeds grimmiger wordt

classic-edition 06-01-2006 19:27

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Nou ik ben vanmiddag terug gekomen van wintersport, en heb dus een dikke 2 weken niet op het forum gezeten...

Toen ik vanmiddag de 'new posts' aanklikte hoopte ik mij te kunnen verheerlijken aan 20 pagina's vol nieuws, foto's en andere dingen waar men zich op kan verheugen...

Maar helaas! Er zat idd erg veel onzin tussen. Ik l@l ook vaak over niks en nog minder, maar sommige dingen sloegen wel alles!

Dat is echt jammer...Ik zal er verder niks over zeggen, alleen dat de sfeer hier zienderogen (sinds 2 weken met rasse schreden) hier steeds grimmiger wordt

Ik was al bang dat het aan mij lag.Maar dit is dus gelukkig niet het geval !

Matheo 06-01-2006 19:28

ben ik het wel mee eens ja, zal wel een winterdip zijn... ik maak me er niet te druk over iig. van de zomer komen al die winterprojecten weer naar buiten en is iedereen weer een stuk vrolijker, en gebeuren er ook een stuk meer interesante dingen. ik denk dat de sfeer dan zeker weer beter zal worden.

Edward 06-01-2006 19:33

...snakt terug naar vroegah....toen het forum nog 20 man was......:)

sixpack 06-01-2006 19:37

Ik zal ook even reageren , hoewel ik dat nooit doe in zo'n topic ....

Idd was het de laatste dagen wat minder lees : onzin post , ouwehoeren etc etc

Ik vind persoonlijk , beetje mag .... aan de moderatoren te beoordelen in hoeverre ... maar geef eerst Pb dan waarschuwing , IP etc

tis ma een id

Ruud 06-01-2006 19:38

...............................ik ben hier weg.............

classic-edition 06-01-2006 19:50

Omdat ik een keer een reactie mee kopieer Ruud ? Dat is nou pas echt lulkoek en erg overdreven.
Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor.
Ik zal erop proberen te letten in de toekomst zodat het wat overzichtelijker blijft.(ook in jouw topics en die van andere !) ;)

Dit was alleen niet mijn punt,ik denk dat je het niet goed gelezen hebt.
Wat ik meer bedoelde is de reactie van big mac mark.

maar goed on toppic maar weer :hug:

Richard 06-01-2006 19:54

Quote:
Originally Posted by Edward
...snakt terug naar vroegah....toen het forum nog 20 man was......:)

waar is pascal eigenlijk gebleven? maar t is gewoon ff komkommertijd ..meesten zijn de eerste week van januari nog lekker vrij en daardoor veels te veel vrijetijd.. trekt wel weer bij..

Stijn 07-01-2006 00:15

Goed, er wordt inderdaad veel gelult de laatste dagen, iedereen lijkt op z'n kop te staan over Meneer J ook beter bekent als de 'Kei-gekke-Cloner..... Hij lijkt wel ingehuurd door 'de overkant'?? In ieder geval heeft iedereen er andere ideeen over en is het zelfs zover dat mensen hun meningen hierover lijnrecht tegenover elkaar zetten en het op een bekvechten zetten.

Persoonlijk vind ik het allemaal niet zo erg. Laat zo iemand lekker lullen. Dit forum is ooit geboren uit lekker de tanden zetten in een paar mensen en het doet me dan ook ontzettend veel plezier om te zien hoe weer de nieuwe generatie forumpics ontstaat terwijl met onze kei-gekke-cloner de grond wordt aangeveegd.

Ik heb zelf een hekel aan politie-forums zoals bijvoorbeeld de Vortex, en heb me ook altijd voorgehouden dat hier nooit zo te gaan doen. Offtopic in advertenties of in iemands topic die gewoon serieuze vragen stelt? Nee, daar ben ik tegen. Een lekker rel topic over iemand die z'n eigen graf zojuist gegraven heeft? Prachtig...de lol van forums, vind ik dan! Zo'n herrietopic is vermaak voor diegene die het leuk vind om een foto van Yoda met paint te bewerken met de 'caption-van-de-maand' en diegene die het maar niks vindt, die leest er toch lekker om heen?

Persoonlijk vind ik het feit dat er hier en daar nu ineens wat herrietopics de kop op steken geen reden dat het gewone wel serieuze technische debat stil hoeft komen te liggen. Toch?

Dus, mijn zeergewaardeerde mede forummers, als je er lol in hebt, maak lekker herrie in het pure offtopic gezwam (wat mij betreft de charme van forums) en ga vooral ongestoord verder met uw wel VW bezigheden.

Ik als mod, en mijn collegas met mij, zullen ons best doen het waar het te erg wordt in te dammen, en zo onpartijdig mogelijk, naar beste inzicht, in te grijpen waar nodig.

:D

Marco 07-01-2006 00:27

:iamwithst

Stijn 07-01-2006 00:31

MarcoPolo, bedankt voor het op de kaart zetten van deze topic...er moest hoognodig een reactie op komen van onze (Volkfsorum) kant. Heb bovenstaande text in een nieuwe sticky topic geopend.

DeNB3rt 07-01-2006 01:56

Erger mij ook an die topics, maar zal wel ergens ophouden.

eff offtopic,niet ddatk mij zo ongerustmaak, maar waar is splitbien??
hebk al maanden geen post meer zien maken... is eff melden dus ;)

Sponze® 07-01-2006 09:27

Vind t ook wel een beetje overdreven dat er
nu al 3 (of meer?) topics zijn over dit onderwerp...

Zestienkleppen 07-01-2006 10:37

Quote:
Originally Posted by Sponze®
Vind t ook wel een beetje overdreven dat er
nu al 3 (of meer?) topics zijn over dit onderwerp...
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik heb tot nu toe geen moeite gehad om over de bullshit heen te lezen, maar door hier zoveel aandacht en topics aan te besteden wordt dat steeds lastiger :mad:

Hier laat ik het verder bij.;)

edit: @MarcoPolo hieronder: Het lijkt me niet nodig dat je je verontschuldigingen aanbiedt, het gaat om het grote plaatje.:hug:

classic-edition 07-01-2006 11:09

Topic mag wat mij betrefd gesloten worden.Drie topics over hetzelfde onderwerp is idd wel een beetje veel.
Sorry ik had de andere niet gezien anders had ik daar wel op gereageerd.

Stijn 07-01-2006 13:02

Gesloten...

All times are GMT +1. The time now is 05:57.