Golf Stayer???
Ik zat op marktplaats eens tussen de ouwe rommel te neuzen en toen kwam ik dit tegen..
Typeplaatje van een Golf Stayer :confused: Wat was dat voor uitvoering dan? Op Doppelwobber kon ik er niks over vinden en google kwam ook niet met iets relevants aanzetten.... |
Kom net bij Abt in Kempten weg, en die had er eentje staan met Golf Abt, misschien dus van een of andere tuner :rolleyes:
|
|
[/QUOTE] Typeplaatje van een Golf Stayer :confused:
Wat was dat voor uitvoering dan? Op Doppelwobber kon ik er niks over vinden en google kwam ook niet met iets relevants aanzetten....[/QUOTE] Dieselmodel met de brede achterlichten. 1982 of 1983, jaartal weet ik niet precies meer. Verbaast me dat Doppelwobber er niks over heeft.... |
Quote:
Blijkbaar waren er ook benzinemodellen als Stayer. Weer wat geleerd :) :) |
En wat is er aan een Stayer dan anders dan anders??
|
de T van stayer andersom erop plakken...SLAYER :rock: sorry moest even :D
|
Quote:
Niet zoveel: speciale bekleding, sierstripjes met chroom, chromen biesjes langs de bumpers en het aanduidinkje Stayer achterop :) Getint glas, zou kunnen, weet ik niet meer. |
ach so....weer wat geleerd :tongue:
|
Quote:
haha moest er ook gelijk aan denken |
duidelijk 1tje voor de britse/amerikaanse markt :D
|
In Nederland is de Stayer alleen geleverd als Diesel, verder in de wereld weet ik het niet. ;)
|
ik heb hier al eens een topic over geopend.
deze heb ik een keer van een groene golf mk1 afgehaald omdat ik dit wel speciaal vond maar wie weet iets over dit type? er staan GEEN originele vw tekens of nummers op de achterkant maar alleen "LIPRO". ik ben benieuwd of jullie dit type kunnen. DOMI heeft ook zon stayer embleem trouwens |
Quote:
Klopt als een bus :D |
Quote:
Mocht iemand er nog een vinden dan hou ik me aanbevolen Nee meer dan 2 euro geef ik er voor :chair: |
Quote:
Same here! :rolleyes: Quote:
Heeft Markie Mark (ikke dus...) wel meer dan 2 euri voor over, hoor! :cool: |
Ja ik ook .. deze had ik totdat een amerikaan die alles van Abt verzamelde perse deze wilde hebben voor een belachelijk bod .
|
Quote:
Dus toch :D |
Is t een 'af pon' modelletje ofzo?
Voor de export werden er bij de P'lo ook nog wel eens rare naampjes bedacht en verkocht, zonder enige traceerbaarheid in Duitsland. voorbeeldjes: -Polo RX (1) -Polo Club (1f) -Polo Shopper (2) -Polo Verona (2f) Allemaal met officiele (importeur) folders, maar in Wolfsburg onbekend. |
Quote:
Hmmm, nooit gezien. Onyx is volgens mij een zwarte steensoort, en dat tref je aan op een groene golf :confused: Blijkbaar geen origineel VW omdat er LIPRO achterop staat ? Geinige gatchet, dat wel ! :) :) |
All times are GMT +1. The time now is 23:35. |