wat vraagjes over type 3 fastback
he mensen.
ik kan als 3de auto nu een type 3 fastback kopen. het schijnt een knappe auto te zijn hij was ook lid van de keverclub nederland. ik moet nog gaan kijken. vandaar mijn vraag, of er algemeene zaken zijn die vaak voorkomen bij dit type auto. bedoel daar mee rotte plekken of zwakke plekken. natuurlijk kun je altijd slechte plekken verwachten daar ben ik me bewust van maar zonder een brug kan je slecht aan de bodem kijken. dus als ik wat zwakke plekken weet kan ik daar is een kijkje nemen. hij komt uit 1972. gr frank |
Gebruik de zoekfuntctie eens, er zijn al een paar topics geweest met deze vraag. Scheelt weer, kun je rustig lezen. Ze hebben veel plekken waar je moet kijken iig :)
|
oke bedankt.
ja had de eerste 4 pagina's bij de type 3 al is gelezen maar zag nog niet echt iets bruikbaars zo snel. de vorige eigenaar schijnt de voorzitter van de keverclub te zijn hoor ik net. het is een blauwe misschien kunnen sommige hem dan al wel. |
najah kan eerlijk gezegt nog niet echt wijzer worden.
heb zoek functie gebruikt onder. bekende plekken aanschaf waarop letten. en nog wat termen maar kan weinig vinden. |
|
hehe dat is mijn autootje.... de grootste rotte plek die ik ben tegengekomen was
het staal tussen de achterbank en de wielkasten achter. Kon ik zo weg duwen met de hand.... Verder zoals je op de foto kunt zien onder de dakgoot wat roest |
natuurlijk kun je altijd slechte plekken verwachten daar ben ik me bewust van maar zonder een brug kan je slecht aan de bodem kijken.
dus als ik wat zwakke plekken weet kan ik daar is een kijkje nemen. hij komt uit 1972. gr frank[/QUOTE] Hoi Frank, Dit was mijn fasty. de koplampkuipen zijn vaak slecht. bij mij zat de afwatering verstopt (dus rot) de bumpersteunbevestiging (achter) en de waterafvoer is hier geheel weggerot (komt vaker voor) zowel links als rechts waren de kanalen weggerot (let op ook de binnen schermen) dus je kon via het kanaal naar het voorwiel kijken. het kachelkanaal aan de buitenkant was links en rechts volledig weg. ook zaten er gaten in de bodem bij de pedalen en bij de bijreiderskant op de zelfde hoogte. kijk ook onder de stoel, hier zit een stukje dubbele plaat aan de onderkant niets te zien maar onder de stoel (binnen dus) zat wel een gat. kortom goed uitkijken, en het is altijd verstandig iemand die er verstand van heeft mee te nemen. Suc6 Paul. |
Sowieso wel handig als je hem op een brug kan zetten, daarmee kan je zoveel ellende zien vóórdat je iets koopt. Goeie info trouwens Fahrvergnugen!
|
alvast harstikke bedankt.
denk dat ik de auto maar mee moet enemen naar mijn werk dat ik hem daar op de brug zet. |
Quote:
Baat het niet dan schaadt het niet en: als de verkoper niets te verbergen heeft zal ie er zeker geen bezwaar tegen hebben! |
Hier stond ook nog wat over waar op te letten bij aanschaf:
http://www.volksforum.com/forum/sho...11&page=3&pp=20 |
All times are GMT +1. The time now is 06:16. |