![]() |
foto gulukt JOEPIE
![]() ![]() |
hij doet ut :woowoo:
|
Nice...!
|
maar nog niet zo als ik wil had een tekst maar is weer weg na een andere foto er bij zetten fuck
|
oeh! een golf 1!
|
ja leuk alleen deze is RIP heb nog een 78er in opbouw
|
ok... knal daar maar wat foto`s van op dan :D
|
gheghe...hoe meer foto`s des te beter!
|
![]() ![]() is die rode die is RIP andere is een78er in opbouw heb wel meer fotos maar geen scanner [zijn oude pics] gelijk even voorstellen nm naam is JAN en ik ben geen computer nerd vandaar dit gerommel met die pics:D:D |
En jan wat ben je allemaal van plan met deze autootjes?
|
Quote:
die rode is niet meer altans niet meer bij mij carroserie met kenteken verkocht die andere hoop ik over een paar jaar af te hebben voor mn zoontje [9jaar] dus ik heb nog wel even :D ben er pas 10 jaar mee bezig stond een hele tijd in een hoekje in de schuur tussen de reserve onderdelen ben er een maand of wat weer aan verder gegaan |
Ziet er goed uit :)
|
pffff...10 jaar stilstand is nogal wat..hoe wil je zo gaan opknappen in orginele staat?
|
Quote:
heb al wel wat ervaring met golfjes 1,2,3 door de jaren opgedaan onderhouds beurten,reperaties en [sloop 3X golf1 2Xjetta1 4Xgolf2 en 1Xjetta2] en wat in orginele staat is kan niet meer zit een dak van een79er op en een achterkant van een80er [grote lichten] zal proberen digi.fotos van de orginelefotos te maken [geen scanner :D ] |
He eindelijke gelukt met de fotos :thumbup: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 12:11. |