Polo 2 / 2f -->GT-interieur / standaard interieur / hoedenplank
Door een ongelukje is mijn Polo nu helaas gesloopt. Ik heb ondertussen een golf gekocht, en dus 2 polo interieurtjes te koop en een hoedenplank.
Alles is te bezichtigen / af te halen in Maasbracht (Midden-Limburg aan de A2), maar eventueel ook in Eindhoven. Zwarte hoedenplank voor Polo 2 uit een Steilheck. In zeer goede en nette staat, zonder speakergaten. € 20,- Standaard Polo 2 interieur. Grijs geblokt met nep leren hoofdsteunen op de voorstoelen. In goede staat, alles werkt ook. € 25,- zwart / grijs GT interieur. € 45,- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar. De rugleuningen zijn gewisseld, vandaar dat het hendeltje om de stoel naar voren te klappen aan de binnenkant zit. De bijrijdersstoel kan niet meer met het hendeltje naar voren klappen (kabeltje gebroken) echter wel nog door met de hand het haakje los te haken. De bestuurdersstoel heeft wat slijtplekken. Een kleintje op de wang, en een scheur in de rugleuning. Dit is duidelijk te zien op de foto. Achterbank in zeer goede staat. De deurpanelen horen eigenlijk bij het standaard interieur. Maar de eerste die een interieur koopt mag zelf weten of hij / zij de deurpanelen wil hebben. update: foto's standaard interieur en hoedenplank bijgevoegd. Interieurtje kan goed poetsbeurtje gebruiken, heeft 2 jaar opgeslagen gelegen. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Bij interesse of meer info svp reageren in dit topic of mailen naar vw_polo86c@hotmail.com Groeten Jeroen |
upje, foto's toegevoegd.
|
upje
|
De deurpanelen worden als het goed is morgen opgehaald. Dus de interieurtjes worden nu zeker zonder deurpanelen verkocht. De hoedenplank is er ook nog.
Bieden mag ook! |
nog eens onder de aandacht brengen!
|
Up!!
|
up; GT-interieur mag weg voor €35,-
standaard interieur voor €20,- |
schop omhoog!
|
Als er mensen geinteresseerd zijn, maar die het te ver weg vinden, is er misschien een tussenoplossing. Ik ben namelijk as zondag in Utrecht, dus dan is het maar een kleine moeite om even langs de Volksforum meeting te komen.
Dus mochten er mensen zijn die serieuze interesse hebben en naar de meeting komen, laat het dan maar even weten! |
hoi, ik heb wel interesse in dat zwart grijs gestreept interieur met hoedenplank, teminste als de hoedenplankin een coupe past.
ik kom uit de buurt van roermond. mail me ff om een afspraak te maken om te kijken,naar designyourcar@hotmail.com groet martin |
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |