Of Scalops, OF Alberts, Of beide, Of niks ??
de meiningen zijn nogal verdeeld over de scalops, albert-swans, en wat er op komt en wat niet !
Wie is er een beetje handig met fotosjoppen (kevin ;)) en kan bij mijn ovaal de scalops eraf sjoppen en de Alberts er op ? (of beide erop/eraf) Foto's zijn wel van mijn site te plukken (www.volksaddiction.nl). en daar zijn ook nog wel wat foto's te vinden van Oskar zijn kever om evt. de alberts van af te halen voor de fotosjop.. Leef je uit !! Ben benieuwd :cool: |
Tis net kerst geweest, kerstversiering mag dus weer in dozen. Je zou niet de eerste zijn die z'n kever verkracht (naar mijn idee dan) met teveel tierlantijntjes (of je je rommel ook maar netjes mag zeggen :D)
Mooi de skelops laten zitten, past leuk bij de matte kleur van de auto.. |
Quote:
:iamwithst |
Das mijn idee ook een beetje.........
vind de scalops echt super staan, zeker nu die zo laag ligt. En ze passen goed bij de vorm van de wielen en de robri set. MAAR, vind albert swans ook heel :rock:, ben alleen benieuwd of het staat op de auto.........ben zelf bang van niet namelijk, maar daar zijn klaarblijkelijk de meningen over verdeeld :D |
Quote:
Koop een vitrinekast voor in huis ipv een rijdende SRV wagen vol goodies Helaas staat die optie niet bij je poll :D |
Quote:
hehehe, ik heb een schitterende vitrine......die al bijna op instorten staat ;) vergeet nog de optie......talbotspiegels er op of eraf, en de hooded albert op het scharnier ja of nee :D |
alles erop en eraan
hoe meer hoe beter |
De SRV wagen is geweest hoor!
Ik vind Kai's idee van die albert klemspiegel wel een goeie. Die zijn nog wel redelijk te vinden en niet zo enorm duur ook. Zou ook erggoed bij je auto (met scalloops) staan. |
Origineel:
Scalops en swan hooded alberts: swan hooded alberts: ik vind persoonlijk gewoon de scalops erop laten en eventueel de alberts of op de swans of op het scharnier :D Maar de scalops zeker laten zitten!! :woowoo: |
Quote:
Ik weet er misschien nog wel 1... Maar Leon vindt t niet mooi... :chair: Na t zien van de fotowinkels zeg ik in ieder geval: Scallops BLIJVEN!! |
Quote:
:D dat hoop ik ook!! :D |
:iamwithst
|
Damn wat is dat toch een lekkere ride.
Ik zeg én scalops én schwanz ;) . Enne: kan ie niet wat lager? :woowoo: |
U vraagt wij draaien :D
maar dan zonder scalops zie ik nu :confused: :D |
zonder scalops. vind die bulletspiegels ook wat hebben.
pin striping erop :D levi's |
hahaha, briljante fotosjop Mr. Kevin :rock:
Echt supergoed gedaan :eek: Als ik het zo zie is 1 ding zeker, SCALOPS blijven !! En het misstaat niet, de scalops met de albertswans.........toch die van Kai er maar eens bijhouden binnenkort :D @ Oskar: zo'n klemspiegel vind ik niks :( had ik het stuur ook wel kunnen laten zitten ;) @ Levi's: Pinstripes komen ook nog wel, gaat Mr. Airmighty binnenkort wel regelen denk ik (moet m nog ff lief aankijken :tongue: |
@Kevin; Complimenenten voor PS. :woowoo:
@VA; Scallops en Alberts staan prima, gewoon doen, als iemand die Alberts ziet op een meet, zien ze die Scallops toch niet meer.... :D |
Léon,
democratie leidt meestal tot middelmaat... Maareh.. aangezien je erom vraagt: niet te veel 'luxe' monteren, dan wordt het al snel een kitsch-bak! Scallops zie je niet zo vaak, die zou ik laten zitten! Al nummerplaten besteld? Jens |
Leon... ik zou de Alberts en de scallops erop zetten/laten... verder niet al te veel opties erop, alleen dit en nog een paar "niet al te veel opvallende, maar waneer je je in de auto verdiept toch erg stoere" opties... snappie!?!
Dit is toch DIK zo!!: |
dankje wel voor de leuke reacties op de sjops :D
Doe m'n best en heb er plezier aan mensen een plezier te doen, dus nieuwe aanvragen zijn zeker welkom! en @ leon inderdaad gewoon lekker erop zetten, vind het super!! :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 13:45. |