ultiem kerst kado
wat mij overkomt:
de opa van mijn vriendin heeft vroeger een kever gehad(welke opa niet?) hij had er ook een zoeklicht in zitten vertelde die een hele tijd geleden maar ja ik met mijn goede gedrag ben niet zo brutaal geweest om hem te vragen maar nu 2e kerstdag ja hoor spannend tataaaa opa legt het nog ff uit details |
Keer wat anders als een after shave!
Leuk kado! :eek: |
Geef opa maar een lekkere fles jonge jenever, dat heeft'ie wel verdiend!! :cool:
|
Kijk, dat zijn de betere kadoos !!!
:D:D |
:thumbup: dope opa!
|
idd
echt een superkado was dit tof ook van die opa hoewel hij het met pijn in zijn hart geeft want hij is nog steeds helemaal gek op die wagentjes en terecht |
Moest even een traantje wegpinken toen ik je verhaal las..... :D
Wel coole shit man..... :cool: Mijn beide opa's hadden geen rijbewijs (snif, snif), misschien liggen er nog wat oude brommeronderdelen in de schuur..... :eek: |
Kijk dat zijn de betere kado's... :D Goed bezig!
Is dit nu een licht/baby blauwe... of lijk dat maar zo en is hij wit/creme?!? |
Heb jij weer :eek: Heb het licht gezien met kerst :rolleyes:
Super kerel! gaaf presentje... Kan je de weg beter vinden (en de kuilen beter ontwijken) in Moordrecht strax op het donkere boerenland weggetje :D |
Echt een kerstverhaal....met een mooi kado als slot!
|
Supercadeau! WOW!
|
jouw opa is de man! erg fijn hoor zulke cadeau's!!!
|
Quote:
het is inderdaad een soort baby blauw niels :clap: je ziet het niet echt super op de foto's inderdaad maar hij is niet creme wat voor kleuren zijn er eigenlijk gemaakt :redface: 2 toch maar die creme kleurige en deze soort baby blauwe toch? |
Quote:
hebben ze niet op een vespa gereden?? toch nog een schrale troost voor je |
Er zijn ook zwarte geleverd! Blauwe zijn ook niet veel voorkomende heb ik es gelezen!
Mooi cadeau!! |
Quote:
ok dan ook zwarte die heb ik helemaal nog nooit gezien zeldzaam zeker?? |
makkelijk voor de volgende nacht rit!
|
Quote:
:D :D :D idd |
Quote:
http://www.vwbuz.com/listpics.asp?a=show&ID=3284 |
ok dan :D
nou nog nooit gezien :redface: vind dat matte ook niet mooi hoor moet ik eerlijk zeggen :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 15:34. |