![]() |
Wie parkeert zijn golf 3 nou in een politie bureau???
Iemand van hier? was vanavond op het nieuws,was in Venlo.
Golfje 3 met 17" porsche cup.WAT EEN LUL!!! |
venlo... misschien weet Kevin of Linnie hier meer van?
best dom eigenlijk :tongue: |
las het op dat grotere forum... ;) maar goed... als ik dat verhaal goed begrijp zou ik hetzelfde wel een gedaan kunnen hebben... :cool:
|
Quote:
Ben jij zo'n mietje dan??? ;);););) |
tegen een pistool zeg ik niet: kom maar op...
dat is een ja btw... :D |
Als je een pistool tegen je hoofd krijgt ben je in mijn ogen zelf ook geen lieverdje dus geen medelijden met deze jongens.
Maar dan binnen rijden bij de politie??? alsof een pistool het dan opeens niet meer doet?? :):) Ik zeg maar zo ,voor het bureau worden de meesten fietsen gestolen............................. |
wat is `t verhaal dan?
|
VENLO - De politie in Venlo heeft zondagmorgen om 03.30 uur zeven inwoners van Venlo en Blerick gearresteerd. De aanhoudingen volgden, nadat een Golfje 3 met 17" porsche cup de pui van het politiebureau aan de Rijnbeekstraat in Venlo had geramd. De Golf 3 met 17" porsche cup kwam binnen in de hal tot stilstand, meldde de politie zondag. Niemand raakte gewond.
De vier inzittenden van deze Golf 3 met 17" porsche cup, in leeftijd variërend van 20 tot 23 jaar, zeiden dat ze werden achtervolgd door een auto met drie inzittenden van 21, 22 en 44 jaar. De betrokkenen hadden eerder die nacht in de binnenstad van Venlo ruzie gehad. Dat conflict resulteerde in een achtervolging, waarbij de bestuurder van de Golf 3 met 17" porsche cup een veilige haven dacht te vinden door letterlijk het politiebureau binnen te rijden. Nadat de politie de vier inzittenden van de Golf 3 met 17" porsche cup had aangehouden, kwamen de drie inzittenden van de andere auto het bureau binnen op zoek naar hun "maten" en werden ook zij in de kraag gevat. Door de botsing is de voordeur van het bureau zwaar ontzet en het glas is vernield. De zeven 'branietrappers' zitten nog vast. De politie probeert de schade te verhalen op de bestuurder van de Golf 3 met 17" porsche cup. |
stond het er echt zo? :tongue:
|
:D
|
Quote:
Hahaha LOL :hug: :beer: :postpics: |
zou die op pors cups hebben gereden??
super verslag zo priceless :D :D :D :D |
Misschien staan de porsche cup velgen binnenkort wel in het verkoopgedeelte van het Forum om de schade aan het politiebureau te financieren... :woowoo:
|
Quote:
Uhm nee waren het niet, en wij zaten ook niet achter ze aan :D :D :D :chair: |
Quote:
Een filmpje ook goed?? :D Filmpje ![]() ff voor de duidelijkheid... :chair: |
![]() Dit was de golf met 17" porsche cup.. |
Ik heb geloof ik wel eens een wedstrijdje tegen ze gereden (zeker weten doe ik dat niet, maar de auto komt me erg bekend voor) , maar het zijn van die lelijke Mille Miglia "Porsche" Cup1 velgen
Verder hadden wij zoals linnie al vermeldde er niets mee van doen :D :D :D |
als kevin erbij was dan was die golf op de persfoto wel naar beneden gephotoshopped...:D
|
Quote:
Nee hoor, ik kom daar de stoep niet op, daar is m'n golfje te laag voor :woowoo: :iamwithst :D :D |
haha :D
met porsche cup |
All times are GMT +1. The time now is 07:01. |