effe gedag zeggen!
nieuw op dit forum door de aanschaf van een kever uit 78, kom ik erachter dat er ook een golf stukje bestaat!....
en gezien het feit dat ik ook een golf heb... nog iets van een maand of vier en dan denk ik over de 3 1/2 ton te gaan met mijn golfje 3 op lpg!! :rolleyes: gewoon, helemaal standaard en dagelijks Haarlem/ denhaag heb ik er 4 jaar over gedaan om er even snel dik 2 ton bij te plaatsen, wist je trouwens dat ie na de 3 ton weer op 0 komt te staan? :confused: |
Welkom hier :postpics: :cowboy:
|
Quote:
Dat zou wel heel erg zijn, dat ie uhm dan weer reset.. :x ff flink doorrijden.. is ie opeens iets meer waard.. :O |
het is waar! na de 2 met heeel veel negens klapt ie terug naar 0! vraag maar rond aan anderen die het klokje rond zijn gegaan!
dus je hebt een oud lijk en ineens weer een nieuwe wagen die er alleen maar uitziet en klinkt en rijd als een oud lijk!... |
Heb ik vaker gehoord ja dat ie dan weer op 0 springt. Pics toevallig? Ook van je kever :rolleyes:
|
Hey welkom hiero..
Oud lijk? tis maar net hoe je hem onderhoud. Mijn gti heeft de 3 ton gepasseerd maarja dat is ook een mk2 en die teller gaat pas na de 999999 weer op de 0 |
neh, hij is goed onderhouden, allemaal snelweg kilometers maar wel allemaal op lpg, ik heb helaas geen digitale foto's van de golf, maar "standaarder" maken ze ze niet!!!
zwart, 1,8 en that's it! en hij mag nog een weekje blijven, dan komt er (sorry....) een V40. da's een van de redenen van de aanschaf van de kevert! de kever heb ik wel een foto van, de wagen zelf is nog niet van mij maar ik ben hard aan het sparen! nog een paar euri's!... |
All times are GMT +1. The time now is 06:08. |