Meeting mac Delft 27 januari
wegens mislukke van vorige meeting bij de mc donalds
hebben we op vwforum een nieuwe geprikt vrijdag avond 27 januari meeting Delft, 20:00 op het terrein van de Mc Donalds voeg je zelf toe aan deze lijst als je komt ps probeer dan rond die tijd wat erstaat te komen anders laat even weten http://www.vwforum.nl/ftopict-59910.html Gr Mark |
tis wel geinig en om de hoek maar vrijdagavond is altijd zoeen rot tijd man
|
hmmmmmmmm, is voor mij 10-15 minuutjes rijden !
Als het weer meezit kom ik denk ik wel even langs met de ovaal :rolleyes: |
ja maar is toch gezellig of heb je iets beters te doen rond die tijd?
kom gewoon als het niks is ben je toch zo thuis ;) gr Mark |
Ik kom wel, ben er altijd om even te kijken want het is voor mij 30 seconde rijden :P
Weet alleen niet of ik met de G60Edition of mijn GTD (daily drive) kom Groetjes |
is goed
laats was je er ook met je g60 mooi ding!!! gr MArk |
denk dat ik ook wel effe mee kom met me broertje met me Polo...
|
is goed hoe meer mensen hoe beter :D
|
wij komen ook met 3 of 4 auto's
|
Beterss :D:D
|
met een beetje geluk dan is me verlagingsset binnen vandaag of morgen dus dan kom ik voor het eerst verlaagd met de Polo naar de Mc meeting ;)
|
Quote:
Mercy voor het compliment :) Maar de G60 is er niet bij deze keer staat nog in de stalling, ben er met me dikke GTD :P:P:P |
Quote:
Kan je gelijk mij betalen ik kom ook even een kijkje nemen. |
Ik kom ook ff kijken met de Jetta :)
|
me verlagingsset is gisteren avond laat binnen gekomen...
vandaag jammer genoeg geen tijd meer om hem eronder te zetten dus das jammer... dan maar voor 12 februari monteren he... tot vanavond mensen... planning van onze auto's die komen vanavond: Polo Classic C Golf 2 GTD Golf 2 16v Polo Coupe Golf 3 1.8 Golf Variant TDI Seat Ibiza 20vt ? n.n.b. |
Mooi zie jullie daarzo :D 20uur :D:D
|
we komen straks met 3 auto's
|
zo het was wel een soort druk er waren zomaar 50 auto's als het er niet meer waren...
jammer genoeg geen foto's gemaakt de flitser deed het niet :S... en ik was stiekem toch verlaagd gekomen heb het maar even laten doen aangezien ikzelf geen tijd had... iemand foto's gemaakt van mijn Polo??? |
Kon er helaas niet zijn, stond ergens in Hoofddorp op zoek naar een woning.
Ging velgen halen voor de Jetta maar bij de afslag Hoofddorp kwam ik erachter dat ik de routeplanner op postkode had laten zoeken. Vergeten huisnummer op te schrijven :( De verkoper zijn 06 stond uit dus voor nix naar Hoofddorp gereden. Om 21:00 had ik het wel gezien en ben gelijk maar naar huis gereden. Vanavond dan maar :D en Edition One ik kom vandeweek wel die spulletjes halen. |
iemand al foto's???
|
All times are GMT +1. The time now is 06:07. |