![]() |
a3 in s3 uitvoering
hier even een paar foto's van de nieuwe auto van m'n maat
een A3 TDI met automaat, compleet S3 uitgevoerd. inclusief 19 inch RH crossline's, en recaro interieur.. ![]() ![]() ![]() |
dat blauwe is echt niet stijlvol in mijn ogen... verder wel mooie bakken hoor die A3's, vooral de nieuwe.
|
Dat interieur is super !!! En die velgen ook !!!
Nice car..........alleen jammer van die automaat :) :) Grtz.............. LRR |
wat is er mis met een coole automaat? ;)
gave bak Hajee!! interieur vind ik super! |
Super stoere wagen. En volgens mij is er niets mis met een automaat
|
vette bak
ziet er goed uit, dat is nog een aardige ombouw geweest, zowel voor als achter nieuw type lampen erin, koplampsproeiers, zit zeker nog Xenon in ook??? spiegels van een nieuwer type, alleen ff wassen nu.. :tongue:
erg gave wagen met idd super velgen, wat doet dat toch veel he, kijk maar naar de mijne op wintermeuk..bah Huibert |
vraag me dan wel eens af..........wat was er met die TDI aan de hand,waardoor iemand alles van een S3 erop heeft gezet........
Maar ziet er wel dik uit voor de rest!! |
de looks van een S3 en het rijden, en tanken van een tdi..
en inderdaad ook xenon. rijd trouwens fijn, tdi met automaat |
Mooie bak. Vind alleen jammer dat het geen echte S3 is.
|
a3 blijven mooie auto's, die wielen vind ik top, beetje BBS Le mans look a like's ;)
|
hele nette auto..
|
Looks zijn super!..ik heb alleen een hekel aan de automaatbakken die op de 1.9 tdi zitten...het loopt allemaal niet lekker als je door wilt rijden, schakelt of te laat of te vroeg door aaaargh ik werd er gelemaal gek van.
Maar die recaro`s zijn echt ubergeil! |
Quote:
Ja, dat is ook een beetje mijn persoonlijke mening. Hou gewoon niet van een automaat........that's all..........no hard feelings voor die fijne "AS3" hoor !!! :D :D Grtz............. LRR |
rijd zelf ook met een tdi automaat..wil niet anders :D
|
mooie wagen met super wielen! :cowboy:
(TDI, is er nog iets anders dan ?) :crackpipe |
Quote:
naja automaat bakken heb ik niks op tegen behalve die op de 1.9 tdi zit die neemt gewoon verkeerde schakelbeslissingen naar mijn ervaring maargoed dat is idd een beetje persoonlijk. |
He Hendrik-Jan, wat is de kilometerstand??
|
Quote:
geen idee, ken je de auto? |
Nee, ik ken Gerrit!
|
Ik heb de auto vanochtend in levende lijve gezien, (nog steeds niet gewassen!!!) en het is een mooie auto!!
Alleen de kleurcombinatie: paars exterieur, blauw interieur vind ik minder geslaagd! |
All times are GMT +1. The time now is 03:59. |