![]() |
Past een 2.0 l onderblok van een golf 3 gti, op een g60 kop ???
Past een 2.0 l onderblok van een golf 3 gti, op een g60 kop ???
En zo ja wat moet je allemaal aanpassen. |
ja past ,maar waarom g60 kop?
|
Nee Serge: dat past niet!
een 2.0 onderblok OP een G60 kop, dat blijft nooit staan! (andersom past t trouwens wel: kop OP onderblok) |
jaap is uitgeslapen LOL
|
Quote:
Denk dat ie een 2.0L G60 wil hebben ipv een 1.8L G60. |
dan nog zal ie of een tussen plaat of de zuigers moeten afdraaien
|
Of de drijfstangen in korten. Of gesmede zuigers. De laatste methode is de beste methode.
|
jups deze zal dan een 8,5 op 1 moeten zijn
|
Quote:
Ja, je moet de compressie verlagen. |
sjit, net te laat
|
dus het kan wel , maar krijg je er ook meer pk,s door.
|
jups ,zowieso meer koppel
|
moet je de orginele drijfstang lagers gebruiken van de pg motors of kan die van de 2.0 liter gti er in zitten blijven.
|
zijn allen identiek ,maar als je ze vervangt doe die van glyco er in
|
ik had gehoord dat die drijfstang lagers van een g60 motorblok sterker zijn . dan die van een 2.0 liter gti motor . door de vermogen wat er los komt van een g60 motor . maar als je zeg dat het zelfde zijn dat kan.dan weet ik dat.
|
als er g60 voor staat wil niet ze4ggen dat het altijd beter is
|
dat is zo .maar kan je nog nieuwe 2.0 liter motors kopen.
|
zolang vw zer nog plaatst wel
|
weet je ook wat een complete kop revisie kost van een g60 kop.
|
over het algemeen als de zetels goed zijn en de kleppen ook .
een euro of 170 bij mij worden de geleiders vervangen ,kleppen opnieuw ingeslepen . kop gevlakt en gewassen en de kleprubbers vervangen |
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.