Golf 3 accu en versterker..
Hey gasten,
Ik ben zelf in het bezit van een Golf 3 uit 97.. Alleen laast is de versnellingsbak vervangen, maar sinds ik me auto terug heb, doet me subwoofer het niet meer.. :? Ik dacht eerst dat het een draadje was die misschien los zat.. maar bij nader in zien.. zie ik dat me accu indicator op zwart staat ipv groen.. kan het zijn dat hij nu geen stroom geeft aan me versterker? Ik heb er al een aardig stukkie mee gereden (zo'n 400km) maar die indicator staat nog steeds op zwart.. Legenda: Groen = Accu is voldoende opgeladen Zwart = Accu opladen Wit = Accu vervangen Maargoed.. hoeveel km zou ik nog moeten rijden voordat ie eindelijk weer vol is? *Maar snap ook niet zo goed hoe het komt dat me accu leeg is.. hebben ze bij de garage lekker muziek zitten luisteren uit mijn auto? Toen ik mijn auto terug kreeg, was de tijd ook gereset enzo.. :confused: |
zit er een controle lampje op je versterker? Gaat deze branden? Zitten al je kabels nog aangesloten op je accu? Lijkt erop of de spanning eraf is geweest....
|
Quote:
Lampje van me versterker brand niet.. en ik zou toch zweren dat me kabels goed zijn aangesloten (heb alles nog ff goed aangedrukt) Ik heb er niet aangezeten verder. Ik zie ook niet zo het verband tussen, versnellingsbak+koppelingsplaten vervangen wat dit met de accu te maken heeft? |
Aangezien je klokje ook gereset is, ga ik er vanuit dat je accu los is geweest. Dus daar zou ik het als eerste zoeken... zit er een zekering bij je accu, op de voedingskabel van je versterker? Is die nog goed?
Gewoon even de kabels nalopen..... |
zit de batterij niet boven de versn.bak bij een golf3? zoja dan is ze er zeker uit geweest bij het vervangen ervan. en dan is de kans groot dat er daar iets mis is gegaan
|
Quote:
Hmm, Zou ik eerlijk gezegd niet zo goed weten.. maar volgens mij niet.. Morgen komt er een vriend van me ff kijken.. die gaat ff alles doormeten.. hoop dat hij me meer duidelijkheid kan geven ;) |
mannen denk na... wat zit er op de bak..yups de aardekabel.. dus bij een bak vervangen gaat t zowiezo eraf.. loop gewoon ff je bekabeling na.. kijk op je versterker ff of de zekering mischien geklapt is...
|
Ik denk dat er idd kortsluiting is geweest..
Een vriend van me heeft de auto gisteren ff doorgemeten, het bleek uit eindelijk een brakke zekering te zijn. Hij gaf nog maar 4 volt, ipv 12. Dus ff zekeringetje vervangen, en nu doet ie het weer top ;) |
All times are GMT +1. The time now is 03:55. |