7th Int.VW & Audi Meeting 2006
Jahoor het is weer zover,de datum van onze 7th Int. VW & Audi meeting 2006 is bekent,21,22,23 Juli,op het evenementen terrein Kronenberg in sevenum.
Die flijer is in de maak dus check tussendoor even www.vwclubzuidlimburg.com of voor vragen mail even naar info@vwclubzuidlimburg.com . Voor iedereen die er nog niet is geweest is er de mogelijkheid om de dvd van het afgelopen jaar te bestellen,ook hiervoor check onze site alle info´s volgen zsm.....! MVG Wilma Moesker,Voorzitter VW Club Zuid-Limburg |
Enigszins best wel jammer dat
wij niet kunnen komen, maar anderszins ga ik naar 1 v/d mooiste evenementen van het jaar :D :beer: Lichtenvoorde, here we come :rock: :gives: |
zijn er vorig jaar ook een weekendje geweest (was beetje weinig volk)
als het niet samenvalt met een andere meeting dichter bij huis zou het kunnen dat we weer afkomen. |
Quote:
Das toch in februari? (als we het tenminste over de meeting hebben, want daar wou ik ook heen) |
Lichtenvoorde is idd in februari, de 12e om precies te zijn :)
|
Hallo beste mede tuners, vrienden en VW liefhebbers,
Helaas moeten wij jullie mededelen dat door te weinig inschrijvingen wij genoodzaakt zijn om onze weekend meeting te CANCELEN , omdat voor ons de kosten anders veel te hoog worden. Wij vinden dit heel erg vervelend en hopen dat jullie hier begrip voor hebben. Verder willen wij iedereen bedanken voor de steun tot zoverre en de personen die zich al hadden ingeschreven en betaald, op zeer korte termijn hun geld terug krijgen gestort. Ditzelfde geld ook voor de sponsors, ook jullie willen wij heel hartelijk bedanken voor het vertrouwen in ons en hopelijk kunnen wij in de toekomst misschien toch nog een keer samenwerken en ook jullie kunnen zo spoedig mogelijk jullie geld terug verwachten. Verder wensen wij jullie en geweldig seizoen en we zullen ons beslist nog tegenkomen op andere meetings en maken we er daar wel een feestje van. Groeten van VW CLUB ZUID -LIMBURG :( |
shit man, hoewel ik niet echt een tuning-fan ben, vind ik het toch erg. Ik ben al eens in het verleden een paar keer komen kijken toen het nog naast het Roda-JC stadion werd gehouden, en ook die keer naast de Peppermill.
|
Quote:
ik denk dat sponze het over een ander soort feest heeft... :D de zwarte cross :D :D :beer: :rock: |
En wat staat er in de krant?? :rolleyes:
Blijkbaar zijn ze niet echt op de hoogte :chair: |
All times are GMT +1. The time now is 11:43. |