Corrado dash in MK1
Hallo, een kennis van me is zo 'slim' geweest om z'n dash van z'n MK1 cabrio te slopen om er een caorrado das in te bouwen...
Alleen kwam hij dan tot de veststelling dat het Corrado dash te breed is voor z'n eentje... Iemand ervaring met het smaller maken van een Corrado dash? Past het dash van wat anders? Alle hints zijn welkom ! |
langs de boxen in zagen en dan
gewoon er tussen duwen de oude steunen moeten wel verwijderd worden en het stuurcolom moet naar beneden gebracht worden (m12 moeren tussen leggen) ook bij het raam moet het dash ingekort worden |
dus kort samen gevat een hoop werk nog
maar welke dashbordjes zijn wel redelijk passend ? |
geen... :D :D :D
|
orgineel type 1 dash ;)
|
MK1 verbreden :p
|
Geweldig dit! Perfect voorbeeld van eerst doen en dan denken. :D
Ik zou gewoon weer een mk1 dashboard erin bouwen. Scheelt een hoop werk! |
ach ja zo blijf je wel lekker bezig.....
|
als je toch bezig bent, bouw dan een dash van een bmw e-30 in. erg mooi dash en staan er genoeg op de sloop.
|
of van eenn Scania
|
Quote:
Dat heb ik nou ook gedacht toen ie daarmee afkwam ! :cool: Ik kon echt zeggen : :iamwithst :chair: Dus hij mag z'n 1 dashje er weer in pleuren :rolleyes: gezien niks anders makkelijk past en hij niet zoveel aan dat corrado dash wil knoeien... :cool: Dankjewel voor de feedback ;) |
ik heb nog wel een cabrio dash liggen als je een zoekt
|
fijn voor in de zomer ;) :D
|
gewoon inbouwen en niet verder nadenken
|
Quote:
:D:D:D |
Quote:
thx Fre ! Ik zal het doorgeven, moest hij het zijne te brutaal verwijderd hebben ... :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 20:50. |