sleutel tuimte gezocht ??
hallo,
ik zal mezelf eerst ff voor stellen ! mijn naam is martijn en woon in de buurt van gouda (zh) ! ik rij met een licht groen met. jetta gl uit '82 ! het is een 1.5 automaat met nu 21.500 kilometers op de klok :cool: maar nu mijn vraag ! ik ben voor komend voorjaar opzoek naar een ruimte waar ik aan mijn auto kan sleutelen ! de planning is dat hij gespoten gaat worden weer groen met. of mat zwart daat ben ik nog niet over uit ?? ik hoop dat iemand hier een schuur heeft of iemand kent die nog een schuur te huur heeft ?? alvast bedankt :thumbup: gr. Martijn |
Als je hem matzwart gaat maken hoop ik dat niemand ruimte voor je heeft....
voor de rest gun ik je het van harte...... |
ben er nog niet helemaal uit maar heb niet het geld om hem te laten spuiten :( !!
maar als hij matzwart word dan komt er heel licht oranje glas in ! en ben bezig met een setje 14" pirelli's die ik dan ga polijsten ! NIEMAND EEN SCHUUR TE HUUR ???? gr. Martijn |
ik zoek ook nog wat omgeving den haag maar is moeilijk te vinden man
|
welkom jetta mk1, pics jongen,pics :D
:postpics: |
ik heb echt geen idee hoe ik foto's moet uploaden :( ??
misschien dat iemand mij kan proberen uit te leggen hoe het moet ? en het is idd echt heel moeilijk om ruimte te vinden om te sleutelen ! maarja blijven proberen er moet toch iemand zijn die een schuurtje over heeft :confused: ?? |
Quote:
Curus foto upload |
All times are GMT +1. The time now is 11:42. |