Zo, nu laat die winter maar komen
Zo, dat wat dat.
Heb maar eens voor de zekerheid m`n hele auto na laten kijken en alles laten fixen wat er vervangen moest worden.. En dat was een hoop zeg, een hele waslijst vol : Raammechanisme venieuwd + porieren afstellen Aandrijfashoezen vernieuwd Flenskeeringenen van versn.bak vernieuwd versn.bak olie verversd Schakelmechanisme gereviseerd gesmeerd en opnieuw afgesteld Triangelrubbers voor vernieuwd Remklauwen achter gereviseerd + Remvloeistof ververst Koelreservoir vernieuwd + Diverse kabels herstellen incl. pingelsensor Nieuwe cilinderkoppakking Distributie vernieuwd (distributieriem + 2 V-riemen en spanrol nieuwe themostaat + pakking vernieuwd nieuwe waterpomp draagarmrubbers Motor geheel gereiningd afgesteld en nieuwe luchtfilter erop Brandstoffilter,oliefilter benzineslangen en bougies vernieuwd Portierslotvangers vervangen Oliekeerringen distributiezijde vernieuwd (3x) Cilinderkop gevlakt en nog wat klein spul laten vervangen door nieuw Nu kan ik er weer een hele tijd tegenaan :D :D :D |
pfff dat is een grondige aanpak ook foto`s van? dat is altijd mooi he :D
|
veel verschil zul je niet echt zien op de foto. `t is bijna allemaal spul wat of niet zichtbaar is of je `t niet eens zou merken (optisch) als `t vervangen zou zijn... dus niet echt de moeite waard om een foto van te knippen. en m`n wagen is nu weer helemaal in winter-modus dus echt een plaatje is `t op `t moment ook niet echt :)
|
Hee dub,weet je al welke wielen je volgend jaar gaat rijden ? (2 delig)
|
Hey roy,de aankomende zomer nog met de 3-delige.
Totdat superschut zijn golf klaar heeft rijd ik er nog mee. Zodra die klaar is dan komen ze weer op zijn einzer, en ga ik op zoek na misschien wel 2-delige jah, maar daar wachten we nog wel mooi een jaartje op misschien kom ik nog wel iets anders tegen. En ik moet trouwens ook nog altijd een mooi setje verbreed staal hebben voor de winter door te komen, die 17'' die ik er nu onder heb liggen als winter wielen vind ik gewoon veel te groot en vind `t niet fijn rijden zo. maar ja ik wacht geduldig af Gr. Willem |
Quote:
ah zo ..kdacht misschien heeft ie foto`s tijdens de bezigheden..zoals die revisie van de remklauwen. |
Zodan lekker bezig geweest! Maar ehhh.... was het niet zo dat de meeste pechgevallen in de winter door een overleden accu komen? :D
|
@ pedaalemmer : `t zou inderdaad mooi zijn geweest als ik er foto`s van had gemaakt, maar heb er eerlijk gezegd niet zo bij stilgestaan om deze te nemen. helaas dus
@ Split52 : de accu heb ik meteen vervangen met de aanschaf van deze auto, zo`n half jaar geleden dus. zo`n onderhoudsvrije van exide (63kw.) |
Heb nog 2-delige liggen.
Van een jonge gekregen, die wist toen nog niet dat hij een type 1 zou kopen!! Ik zou er als ik jou was gepolijste speedliners opleggen. Ziet zeer stoer uit!!! En je ziet het bijna nooit meer.... Sixpack had er nog geloof ik! Maar je hebt nog alle tijd om te sparen na zo'n grote beurt! :slap: :slap: :slap: |
Quote:
Als ik had geweten dat er in eens een type 1 in de garage stond dan had jij ook nog geen wielen gehad denk ik :iamwithst :woowoo: ps.en die gepolijste speedliners van Peter die blinken niet zo hard meer! (kijk maar even op zijn site) |
Deze dus
dat is inderdaad niet verkeerd nee, maar ik spaar wel even door anders krijg ik dadelijk nog trammelant met iemand hier ;) |
precies die!!
Ik heb nog ergens een oude VW-scene liggen, daar zitten ze onder een zilvere mk2 vr6. Heb ik ook in Baarlo gezien!! :wuv: :wuv: :wuv: :wuv: :wuv: |
Quote:
als ik nou eens gespaard had dan had ik ze nu al kunnen kopen :D Maar zo slim ben ik niet |
Thijs Lucassen heeft denk ik nog een setje liggen...
Die kun je denk ik voor weinig hebben. Hij heeft toen twee setjes van mij gekocht! :stupidme: |
Quote:
bel `m maar eens op dan, komop meteen actie ondernemen :D |
Quote:
Ojah.... In het zwart ook goed Willem?? :cry: |
Quote:
Niet acceptabel, anders een mooi setje gepolierde Borbet T :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 15:37. |