dashboard golf 2 in polo 3 ('92) plaatsen
wie kan mij vertellen of een dashboard van een golf 2 in een Polo 3 (uit '92) past?? en wat hiervoor allemaal aangepast moet worden??
hoe zit het met de rest van het interieur (stoelen, bank etc etc), past dit ook of helemaal niet?? |
ik zeg 1 ding,teveel aanpas werk.
zekers de dash en zekers de stoelen. voor zetels kun je beter van een corrado pakken. |
wat ben je van plan tijsje?
|
Quote:
passen rado. zetels wel beter dan?? en welk dashboard past dan beter in een polo3??? het moet wel vooruitgang boeken vandaar golf2, oogt iets luxer als een polo3, maar welk dash kan ik dan beter pakken?? |
Corrado stoelen zitten lager dan polo/golf stoelen. En passen plug & play.
|
corrie stoelen zitten super! heb ze zelf ook, veel steun en lekker laag!
|
plaats een dash van een 6n.
ik heb dat pas geleden ergens gezien.volgens mij ergens op de pch-site. |
ik geloof dat wij het nog wel gaan proberen in de polo 2 van een maat van me, omdat ik nog een golf2 dash heb liggen (een harde). is het echt zo moeilijk dan? is toch redelijk goed in te korten enzo, redelijk wat marge.
|
Quote:
ja precies hier geld dus hetzelfde verhaal, heb ook een dash nog ligge van een golf 2, en tja in een polo3 dan maar was het idee :D:D |
opzicht vindt ik de polo 3 dash mooier als van een golf 2.
maar goed ieder zijn ding he! |
Quote:
mee eens, veel ronder enzo.. een 6n dash zat ik ook al aan te denken, op het werk staat een schade seat bestel, das hetzelfde dash als van een 6n, kan ik goedkoop overnemen waarschijnlijk.. iemand foto's van een 6n dash in een polo2f? |
Volgens mij is dit een 6n dash... |
yep,6n dash.
|
indeed, nog meer foto's? zit er nu serieus aan te denken!
sorry voor het verzieken van je topic tijs! |
All times are GMT +1. The time now is 02:06. |