Het zwart maken van een velghart...??
IK ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een set 18 duimers :D . De bedoeling is om de rand te laten polijsten (sixpack) en de rest van de velg zwart te maken :rock: , ik heb iets gehoord over poedercoaten maar hebben jullie misschien nog andere ideeen... :confused:
Alvast bedankt |
Wat voor velgen zijn het?? :tongue:
Kunnen we een beter beeld krijgen :D |
JA !!!!!!
:postpics: Poedercoaten is wel "very nice" !!!!! Maar of het nu beter is als spuiten ??? Grtz............. LRR |
|
Heeft er iemand enig idee....?????
|
Chris heeft ze laten moffelen geloof ik...
Hier ken je zien wat ik bedoel Lars, denk dat dit wel erg gaaf is onder je V5. |
moffelen is harder dan spuitwerk.
Maar let wel op. Als je gepoeder coat hebt dan kun je niet meer erover heen spuiten. Dit lost de poedercoating op. JA hoor ik je denken kun je toch schuren. BERG JE MAAR kanonnen hard. En zeker met die velgen op de foto. Ik zou ze coaten als je zeker weet dat het goed gebeurd anders moeten ze stralen om het eraf te krijgen. |
bennie bennie, dit is gewoon uit een spuitbusje :) industrielak, matzwart
|
spuitbus indrustrielak....??? Klinkt goed..!!!! Gewoon oppervlakte schoon maken, schuren en dan tekeer gaan???
|
ja zoiets :)
|
Nou zoals ik het kan zien is coaten geen optie bij jouw. Was wel misschien perfect geweest mijn ervaring met coaten is dat het echt keihard word en er ook nooit meer afgaat... maar dan moet het eerst gestraald worden en aangezien dit een eendelige velg is word dat stralen een beetje moeilijk.... denk dat je beter kunt spuiten. Maar ja er zullen ook wel andere oplossingen zijn..... en ja weet er verder ook niks van. :D
Succes |
Quote:
precies ze doen het maar 1 x verkeerd. Maar de kwaliteit van coaten is vele malen beter dan spuiten. Het is ook hoe je met je velgen omgaat. Beschadig je ze heb je mega probleem. Dat heb je met spuitwerk minder last van. Maar goed. Let us know |
Quote:
djiesus :eek: ik dacht gemoffeld... strak spuitwerk oppert :rock: |
Denk dat ik voor het spui werk ga, iemand een goede tip voor me? Welke lak enz...
|
Motip denk ik !!!! Is altijd goed !!!!
|
damn!
dat zijn best heerlijke hoepels gaat mooi staan met zwart hart :thumbup: |
Ga eens even kijken voor motip, misschien dat het dan wat wordt......????
|
Quote:
thanx dennis ! :D |
Peter voor poedercoaten kun je ook Fer ff bellen.
|
deze heb ik eerst laten coaten en een jaar later wegens schade nog es opnieuw laten spuiten.
gecoat: opzich vindt ik het gespoten resultaat mooier als het gecoatte. |
All times are GMT +1. The time now is 11:07. |