![]() |
stuurinrichting, verschillen?
ik vroeg me even af of er verschillen zitten in de stuurinrichting van "normale" golfjes 1 en gti's, zijn deze hetzelfde of heeft de gti een directere? oftewel, eentje waarbij je minder omwentelingen heb van uiterst links naar uiterst rechts? :confused:
zo niet, heeft iemand iedeen om dit directer te maken? dan kan ik weer wat strakker insturen en de hoek om :D |
Stuurinrichting
hallo
een kleiner stuurtje werkt direct, is wel lastig(er) met inparkeren (ga er even vanuit dat je geen stuurbekrachtiging hebt) maar bij het rijden heb je er alleen maar voordeel bij Huibert |
Stuurhuizen zijn van alle types gelijk, zit geen verschil in tussen wel of geen GTI.
|
het enigste verschil is wat voor motor en bak er in zit met betrekking op het schakel mechanik
|
Met een tandheugel stuurinrichting zal je niet gauw verschillende overbrengingsverhoudingen aantreffen. Een kleiner stuurtje doet wonderen ;) Alleen zitten er als eerder gezegd is ook nadelen aan.
|
okej bedankt! een kleiner stuurtje moet er inderdaad nog inkomen, maar vroeg me even af of er misschien nog verschillen waren, niet dus! :)
|
Is er dan niet een andere VAG stuurinrichting waarvan de onderdelen uitwisselbaar zijn maar met minder omwentelingen? Het moet kunnen, desnoods bouw je het zelf...(niet dat ik dat zou kunnen, maar toch)
|
is idd ook een idee, misschien van een golf 2? of een scirocco 2?
moet wel onbekrachtigd blijven, iemand een idee wat de lock-to-lock omw. van een scirocco of golf 2 (gti) is? |
Geloof iets van 2.6 ofzo vanuit rechte positie, golf 2
|
All times are GMT +1. The time now is 14:25. |