kom er niet uit.
Ik wil mijn automatiche choke van mijn pierburg 2e3 carburateur controleren.
Ik heb namelijk het idee dat hij slecht choket. Ik heb dus een vraagbaak waarin word beschreven hoe je de choke kan controleren. choke afstellen is makelijk en duidelijk. Maar de pulldown controleren begrijp ik deze zin niet; sluit de chokeklep met de hand.Als de chokeklep tot op een spleet van ca. 3mm na gemakkelijk sluit en daarna een grotere weerstand optreedt,is de pulldown in orde.:confused: Ik heb dus mijn chokeklep met de hand dicht gedaan tot 3 mm laat ik hem los gaat hij gewoon weer open staan. Als ik hem helemaal sluit slaat de moter af,logies. Wat ik niet begrijp is de "grotere weerstand optreed" in de zin.:confused: Als iemand raad weet????? |
dat hij na die 3mm moeilijker sluit ;)
|
als je de klep sluit, moet je op 3mm voor hij dicht is een weerstand voelen. dus niet loslaten, maar verder dicht doen. daar zit je pull-down
|
Dan weet ik dat de pulldown naar de bliksem is.
Want er is geen weerstand te voelen. Bedankt voor jullie reacties;) |
Nou is de pulldowndoos een allemachtig klein ding.
En bij mij carburateur zit in die pulldowndoos een schroef. Het schijnt dus als er een scheurtje in zit niet meer werkt,logies. Maar in mijn vraagbaak die overgens tot 1984 is ziet de pulldowndoos er toch iets anders uit. Zonder die schroef. Mijn hele pulldowndoos is in plastiek(geen wonder dat stuk gaat) Ik zou graag willen weten wat die pulldowndoos prucies doet. Mijn auto start in de morgen redelijk maar gaat niet stationair hoger draaien(shoken). Wat eigenlijk zal moeten doen.:confused: Als iemand meer weet over die geile pierburg 2e3 carburateur automatiese choke.:green: Schroom je niet om het me te vertellen. |
Ben er helemaal uit!
De pulldowndoos was in orde. Het probleem lag in het versneldtoerental. Even de stelschroef van de versneldtoerental bijgestelt en schoket weer beter dan ooit daarvoor!:D |
All times are GMT +1. The time now is 22:58. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.