Benzinepomp monteren
Hallo,
Ik ben bezig met een motor ombouw van "JB" naar "EG" of van carb naar GTI. Nu ben ik op het punt dat mijn dikke leidingen er liggen. Rest mij alleen nog de benzinepomp en accumulator op te hangen maar ik zie maar 2 montage punten? Een draad bij mijn dorpel en een draad bij mijn tank. Zou het kunnen omdat ik geen GTI tank gebruik maar gewoon mijn oude tank met een opvoerpomp in de tank dat ik montagepunten mis? Of zit er een verschil in chasis? De basis was voor een 1500. Wie o wie weet het of heeft een foto van hoe dit hangt? groeten, Yuri |
Yuli,
Die acumulator komt ter hoogte van je reservewielbak, dus achter de achteras. De leiding die er nu tussenzit is veel te kort en volgens mij niet origineel. Hier zie je hem zitten is een foto van mijn cabrio, niet heel erg duidelijk maar ik hoop dat je er wat aan hebt. ;) |
Heej Ron zit je ook hier?
Bedankt voor het fototje! Ik heb van de week een orginele leiding gekocht en is inderdaad een stuk langer. Zo te zien zat ik ook verkeerd te kijken. Nog meer foto's zijn natuurlijk welkom. Zo simpel zou je zeggen en is op het moment me gootste probleem. |
Ik dacht dat je er een 16v motor in ging hangen. (tenminste dat zag ik op het vwforum) :redface: Of heb ik nou de verkeerde voor mij?
|
Hallo Steven,
16v? Nee joh, gewoon 1.6 EG 8v tje. Ik had die golfII radiator van je gekocht omdat ie hetzelfde is als die van een mk1 en hangt er al mooi in :D . groeten, Yuri |
Quote:
Ik zit overal en vooral ook vaak nergens :D Meer foto's heb ik niet want de cabrio staat op stalling en onder de mk1 die hier nu wel staat zit dat spul niet. |
All times are GMT +1. The time now is 11:48. |