lekke tank?
hoe zou je kunnen controleren of je tank lekt.
er ligt nooit benzine onder? :eek: en mijn tank meter gaat als een wilde heen en weer, de meter is ok? |
Quote:
Ha, niet zo wild door de bochten rijden ;) Misschien is er iets aan de hand met je metertje of de vlotter in je tank... |
Indien er nooit benzine onder je auto ligt lijkt het me sterk dat je tank lekt. Vermoedelijke oorzaak ligt dus bij de benzine meter.
Ik zelf houd altijd het verbruik van de auto bij, zit het tussen de 1 op 9-11 (ik heb het nu over een kever) dan klopt het wel, zou het "ineens" 1 op 6 zijn dan kun je je afvragen of bv. je tank lekt..... |
Ruiken...
Ruik eens of de motorruimte meer naar benzine ruikt dan gebruikenlijk...
Wel een beetje afstand houden met een sigaret, enzo. |
Mijn benzinemeter is ook niet te vertrouwen.
Ik tank gewoon om de 300km. :D Groet, Martin |
tank lekken kun je zien.. heb er nog nooit van gehoord.
Let wel op dat al je slangen goed zijn: vernieuw ze als je dat nog nooit gedaan hebt, en zet ze met de juiste slangenklemmetjes goed vast! Een loszittende ontluchtingsslang, een tankdop zonder ring of een vlotter met daaronder een kapotte pakking kunnen ook nog wel enes stank veroorzaken. Schommelen van je brandstofmeter ligt mogelijk aan het blokje dat achterop de meter zit; dit vlakt de schommelingen uit. Jens |
Quote:
JeeWee had er dit jaar nog last van :rolleyes: |
Quote:
Bij z'n T2? Bij een T3 gebeurt het wel vaak... Jens |
Quote:
Ja de T2, was weer een leuke klus om van de 56 getankte liters zoveel mogelijk over te houden :tongue: Maar de T2 is een LPG-bus, heeft door de jaren heen dus nooit veel benzine in gezeten... T3 weet ik niet of -ie 't daar al mee heeft gehad... |
Quote:
Beetje lastig voor Marcel met zijn miles teller, moet ie ook nog omrekenen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:29. |