Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Zijknippers (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15281)

Djinn_4fun 16-11-2005 00:17

Zijknippers

Weet iemand of een standaard Golf 2 1.3i voorzien is van zijknipperlicht voorbereiding? Aangezien zijknippers optie waren...
Ik heb die CL plaatjes in de schermen zitten.

Alvast bedankt.

Wahnsinn 16-11-2005 16:49

Ik weet dat dat bij mijn auto (een gti) wel voorbereid was. Ik had er op de plek waar nu de knipperlichten zitten ook gewoon een plaatje.

Golfzilla 16-11-2005 18:48

nope niet voorbereid. heb tenminste bij mezelf er nooit iets van kunnen vinden. gewoon van je knippers in de bumper aftappen dus (tenminste dat had ik gedaan voordat ik de schermen heb dicht gelast)

Pedaalemmer 16-11-2005 19:08

dacht dit op elke golf 2 zat net als de schakelaar en aansluiting van mistlampen//

Djinn_4fun 16-11-2005 23:02

ik heb inmiddels de knippers erop zitten, ik heb afgetapt van de knippers uit de bumper. Er zat geen voorbereiding op de golf.
Ik zag vandaag wel onder de kap aan de rechterkant net onder het koelvloeistof bakje een 3tal stekkers zitten, alleen ben ik er nog niet uit waar die van zijn.
Hebben jullie een idee?

Pedaalemmer 16-11-2005 23:32

Quote:
Originally Posted by Djinn_4fun
ik heb inmiddels de knippers erop zitten, ik heb afgetapt van de knippers uit de bumper. Er zat geen voorbereiding op de golf.
Ik zag vandaag wel onder de kap aan de rechterkant net onder het koelvloeistof bakje een 3tal stekkers zitten, alleen ben ik er nog niet uit waar die van zijn.
Hebben jullie een idee?

eentje ervan die van de mistlampen als ik me niet vergis

Jurgen Santana 17-11-2005 00:05

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
dacht dit op elke golf 2 zat net als de schakelaar en aansluiting van mistlampen//

Waar zit dat dan precies?

Pedaalemmer 17-11-2005 00:16

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Waar zit dat dan precies?

bij mij hing er onder het koelvloeistoftankje een losse stekker, na wat meetwerk bleek deze naar de mistlampen schakelaar..

Jurgen Santana 17-11-2005 00:27

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
bij mij hing er onder het koelvloeistoftankje een losse stekker, na wat meetwerk bleek deze naar de mistlampen schakelaar..

Ik zal eens kijken. Maar mischien had jou GTI ooit al mistlampen.

Pedaalemmer 17-11-2005 00:36

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Ik zal eens kijken. Maar mischien had jou GTI ooit al mistlampen.

Nooit geen sporen van gevonden...en hij was orgineel met dunne bumpers...het lijkt mij onwaarschijnlijk maar wieweet

Wahnsinn 17-11-2005 14:58

Bij mij zat dat van de mistlampen ook al.. En die had ook van te voren geen mistlampen (nu wel :D :cool: )

Djinn_4fun 17-11-2005 23:05

zal er morgen even een foto van maken. Misschien is dat duidelijker

german biatch 17-11-2005 23:27

de aansluitint van de mistlampen zit er in, ook al heb je origineel smalle bumpers, was vroeger een optie zo van die hella lichten onder de smalle bumpers.
En last uw pinkers toe he, veel mooier vind ik.

Wahnsinn 18-11-2005 10:09

Quote:
Originally Posted by german biatch
was vroeger een optie zo van die hella lichten onder de smalle bumpers..

En dat heb ik nu dus :cool:

golf mkII 16v 21-11-2005 21:03

onder de koelvloeistofresevoeir zitten de stekkers voor de zijknippers 2van de 3 een grote en een kleine grote 3draden kleine 1draad

All times are GMT +1. The time now is 00:26.