Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   keuringsbewijs (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=14928)

kkkkkkkkkkkkkkkk 02-11-2005 19:51

keuringsbewijs

ik heb een auto op het oog maar de eigenaar is het keuringsbewijs verloren. ik heb al bij de garage geinformeerd en er zou aan te geraken zijn indien het voertuig geen rode kaart heeft gekregen. heeft hier iemand ervaring mee gehad??? ik ben wel van belgie. en kan ik daaraan geraken???

-Jens!- 02-11-2005 20:06

das mooi kkkkkkkkkkkkkkkkkkut maar ik denkt nie dat veel mensen da hier weten aangezien hier veelal kaaskoppen zitten

djeeke 02-11-2005 20:06

Quote:
Originally Posted by kkkkkkkkkkkkkkkk
ik heb een auto op het oog maar de eigenaar is het keuringsbewijs verloren. ik heb al bij de garage geinformeerd en er zou aan te geraken zijn indien het voertuig geen rode kaart heeft gekregen. heeft hier iemand ervaring mee gehad??? ik ben wel van belgie. en kan ik daaraan geraken???

Duplikaat Belgisch keuringsbewijs? Heb er nooit geen nodig gehad maar ga maar eens ten rade bij het GOCA, indien niet op de site te vinden stuur je hen een mailtje of je belt even, volgens mij moet dit perfect kunnen hoor en heeft niks te maken met rode kaart of niet, je zal toch een volledige keuring door moeten :D

-> EDIT

Black Boeleke, misschien veel kaaskoppen maar 1 Belg is al genoeg hoor :hug:

vw golf 1979 02-11-2005 20:22

normaal gezien mag het geen probleem zijn om naar de keuring te gaan. maar bel ff naar een keuringsstation dan weet je het zeker

-Jens!- 02-11-2005 20:31

wtf, waar komme jullie ineens allemaal vandaan :eek: :D ;)

hajee 02-11-2005 20:40

Quote:
Originally Posted by da_black_bull
wtf, waar komme jullie ineens allemaal vandaan :eek: :D ;)

hehe!! :D :eek: :fingered:

vw golf 1979 02-11-2005 20:59

we zijn er altijd al geweest, we zijn alleen niet zo luidruchtig als onze noorderburen :D:D

DeNB3rt 02-11-2005 21:19

kan geen probleem zijn dachtik, zal mss kleine administratieve kost zijn, want je auto zit toch in hun computer ... duzzz :)

kkkkkkkkkkkkkkkk 02-11-2005 23:46

die gast van de garage zei dat het geen probleem is wanneer het voertuig geen rode kaart heeft gekregen. want als het een rode kaart heeft gekregen dan is dit waarschijnlijk verwijdert ofzo ik snap het niet echt maar ja...

aldo 02-11-2005 23:48

Quote:
Originally Posted by vw golf 1979
we zijn er altijd al geweest, we zijn alleen niet zo luidruchtig als onze noorderburen :D:D

Daar zit iets in.... ;)

Wahnsinn 03-11-2005 07:50

Denk dat ik zuidelijker woon dan een groot deel van de Vlamingen.. Ben wel de luidruchtige oosterbuur dan.. :tongue:

Pedaalemmer 03-11-2005 08:39

Quote:
die gast van de garage zei dat het geen probleem is wanneer het voertuig geen rode kaart heeft gekregen. want als het een rode kaart heeft gekregen dan is dit waarschijnlijk verwijdert ofzo ik snap het niet echt maar ja...

hoezo snap je dat niet dan? De apk kan daarmee ingetrokken zijn dat is toch niet zo ingewikkeld :confused:

djeeke 03-11-2005 09:54

Quote:

Niks van, t'is niet omdat je een rode kaart krijgt dat je uit het systeem gehaald gaat worden...
Je mag immers altijd terugkomen om te laten herkeuren...

Heb je hen al een mailtje gestuurd of gebeld?

rare garagist als je 't mij vraagt, die komt toch regelmatig op de keuring, kan het daar gewoon voor jou vragen ook...

effe gezocht en :

Quote:
Indien men niet meer in het bezit is van het laatste keuringsbewijs van het voertuig, dient men een duplicaat aan te vragen. Dit kan gebeuren aan de kassa van het dichtstbijzijnde keuringsstation, tegen betaling van een vergoeding van €9. U dient het gelijkvormigheidattest (of COC) en het inschrijvingsbewijs voor te leggen.

kkkkkkkkkkkkkkkk 03-11-2005 18:34

het keuringbewijs in orde geen problemen maar nou heb ik eens goed staan kijken naar die auto en volgens mij is het een gti maar kan het dat er nog achteraan trommelremmen zitten???? hij is wel van 87 en motorcode dacht ik gx. volgens mij is het een gti want er zit een digifiz in en ook een gti interieur. weet hier iemand meer over??? en hij zou maar 66 kw zijn.

VwPolo89 03-11-2005 19:05

denk wel dat er op de vroegere gti's trommels zater achteraan. bij een 1 in ieder geval.

belgen zijn hier in ieder geval veel vertegenwoordigd ;) hoe meer hoe beter!

vw golf 1979 03-11-2005 20:32

als hij maar 66kw heeft is het normaal geen gti, want die hebben 81kw (moet toch ongeveer zoiets zijn denk ik)

bonsai 15-11-2005 17:50

ivm duplicaat keuringsbewijs

je moet met het gelijksvormings attest of inschrijvingpapier naar het keuringstation gaan

dit gaat u dan 9 € aan admin kosten

Pedaalemmer 15-11-2005 18:12

Quote:
het keuringbewijs in orde geen problemen maar nou heb ik eens goed staan kijken naar die auto en volgens mij is het een gti maar kan het dat er nog achteraan trommelremmen zitten???? hij is wel van 87 en motorcode dacht ik gx. volgens mij is het een gti want er zit een digifiz in en ook een gti interieur. weet hier iemand meer over??? en hij zou maar 66 kw zijn.

mijn gti uit 1985 heeft rondom schijfremmen

Ruud 15-11-2005 19:12

heb een golf 2 gti van 8-1983
deze is in de twede maand dat golf 2 gemaakt werd geproduceerd en die heeft ook al schijfremmen achter.

golf mkII 16v 15-11-2005 21:54

aller eerste GTI heeft al schijven achter [83er golf2] motor code is ev rd pf eerste 2 hebben een spinnekop de ander een digifant rond de 112 pk/107 pk

All times are GMT +1. The time now is 20:13.