Motorswap golf 2
Beste
Ik heb een golf 2 1.3 en aangezien ik in Belgiƫ woon zijn de mogelijkheden om een motorswap in Belgiƫ beperkt, nu heb ik de toelating gekregen om mijn golf te voorzien van een 1.4 16v uit een polo. Ik heb nu een polo 9N van 2003 aangeschaft als donor wagen maar heb al enkele malen de motoren met elkaar aant vergelijken geweest en vind elke keer meer en meer verschillen. Zijn er hier mensen die zo'n swap al eens hebben gedaan of eventueel info hebben hier over want vind er weinig van terug. |
ik heb me hier min of meer wel eens een klein beetje in verdiept alweer enige tijd geleden
zover ik me kan herrineren kan je er een mk2 bak aan schroeven hierdoor heb je geen gezeur met steunen aan die zijde. de uitlaat heeft wel een aanpassing ook nodig meende ik. die komt hoger of lager uit voor mijn Jetta dacht ik het als leuke tussen oplossing te gebruiken maar het is niet helemaal compleet plug en play zover ik het heb kunnen vinden |
Quote:
Alvast bedankt voor de info. Dat het niet plug and play ging zijn heb ik inderdaad ook al gezien. De motor die ik heb heeft ook een elektrisch gaspedaal dus daar gaan we ook wat moeten puzzelen. |
All times are GMT +1. The time now is 21:39. |