embleemloze gril
hey mensen,
ben benieuwd of er iemand een embleemloze gril en-of een voorspoiler voor een polo2 heeft liggen.... Het moet passen op een polo shopper uit '87.... volgens mij moet die voorspoilert van de coupe uit die tijd wel passen...klopt dat? :confused: thanks Martin |
Voorspoiler: die onder de bumper?
Coupe past, maar loopt door naar de spatbordverbredingen, die op een steilheck niet passen. (aannemende dat je een steilheck hebt: Coupe en Classic hebben bijna altijd standaard die plastick-overzet-spoiler al). BTW: er is dus standaard bij elke polo van 1981-1990 al een 'spoiler' aanwezig: in blik dus. Embleemloze grillen zijn er van Mattig, rond de 50 euro. Op meetings zoals Essen / Alles VW Osnabruck wel eens te vinden: zie je er 1: meteen kopen, meestal hebben ze er geen of maar 1 bij. Grill spoilers zijn er van Kamei en consorten. Daar is 'wat makkelijker' aan te komen. Ik heb er nog wel 1 liggen. |
topic verplaatst naar onderdelen te koop gevraagd.
|
Ik heb indedrdaad een steilheck ja :) en daar zit inderdaad al een soort plaatwerk spoilertje ja... Ik heb foto gezien van hoe het er uit kan zien met kunststof opzetstuk en das ook nie mis...check dit fototje...polo met extra voorspoiler
maar die kunststof coupe voorspoilers...zijn die wel aan te passen dan denk je? of word dat nooit mooi? Die embleemloze gril word een lastige idd he....dat kom wel dan...em wat bedoel je met die grilspoiler? heb je voor mij een plaatje van dat ding? thanks Martin |
All times are GMT +1. The time now is 13:00. |