de Sjetta
Naar aanleiding van een koppelingsschade...............drukgroep en koppelingsplaten naar de kl*t*n zware kar erachter............en een familielid met weinig 'karervaring' :chair: gaat de jetta de schuur in en wordt helemaal aangepakt.
Op het programma staan dus nu Beide dorpels repareren slotplaat achter............weet iemand daar nog een nw onderdeel voor? :confused: schroefset eronder en met zijn buikje op de grond bruin interieur erin en grijze eruit :D totale rol-job in ouderwetse ijzermenie met onder de strips matzwart 14 inch pirelli's eronder met bandejes van 195/50/14 :D Zo is tie nu nog |
Moet veel aan gebeuren. Maar een Jetta heeft altijd een goede basis!:D Succes met je plannen, ik zie graag de veranderingen. En als je der aan toe bent -----> www.trunksociety.com
|
goedzo benji reclame maken met dien handel!!!
|
Hehehe, et is nog wat rustig op het TS-forumpie.
|
Quote:
BWOAH.... Dat klinkt goud roeg kerl!!!! Moar zol eerst t grieze dr uut hoaln en den pas t broene drin ;) Ben benieuwd wat t wordt!!!! :eek: |
Eerst de grijze eruit ja en dan de bruine erin........................ :woowoo:
Kheb de menie bdw gratis gekregen ....................op het werk.............aangezien ik ook het chemisch afval in beheer heb...............gooi ik het wel even weg hoor :D Net bericht van Ebay.de......................kan vrijdag avond een Druckplatte, Kupplungsscheibe, Ausrückteller mit Drahtring ophalen .............20 min hier vandaan voor € 62,- :woowoo: |
zoiets dus maar dan met onder de stootstrips matzwart en de pirelli's grijs............of ook in de menie :rock:
Als iemand nog een setje dikke bumpers heeft i het noorden hou ik me aanbevolen |
15 inch p's?
maar idd menie rules..(laat rene het niet horen) |
nee de pirelli's zijn 14............als je een beter fotosoep weet zet hum er maar bij ;)
|
ziet er leuk uit wij wachten ongedurig op het resultaat ;)
|
Nog even een vraagje aan de experts :D
Is menie een beetje te rollen? En nog een belangrijke vraag.................heeft er nog iemand dikke umpers voor een Jetta liggen? :woowoo: |
Quote:
:woowoo: ;) @Dasher: Menie is te rollen hoor.. gewoon wat verdunnen met terpentine en rolleren maar :D |
Hee doe oet Stadskannoal.....................stank you veur de info :D
|
heb nog wel een setje pirelli's mocht je die nog niet hebben
|
Pirelli's heb ik van René gekocht tijdje geleden. Zijn inmiddels gerepareerd en gespoten :cool:
|
nou kom op dan met die foto`s! :D
|
dacht dat die van rene al opnieuw gespoten waren door kees de polijster...
|
Quote:
dasher heeft een ander setje van me gekocht, die heb ik tussen de gepolijste pirelli`s door gehad :D |
klinkt goed zo'n projectje maareh tzt: :postpics: ;)
|
Net even een nieuw setje wielkuiplijsten bij Hartsant b.v. besteld :D
Ze worden niet gespoten og menenied maar blijven gewoon zwart :cool: net als de bumpers :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:09. |