Golf MK1 2.0 GTI
Mijn corona-thuiswerk-hobby-project
De Golf is eigenlijk rijklaar en ziet er top uit maar hij heeft nog wat liefde nodig. Zo lekte hij wat olie uit de keerring tussen blok en versnellingsbak, en later bleek ook de keerring aan de distributiezijde vermoedelijk door het verharden van het rubber. Verder bleek er een remdrukbegrenzer vast te zitten waardoor bij een noodstop hetzelfde effect ontstond als een volle ruk aan de handrem... ik stond bij een remtest meteen achterstevoren 😅 De achterste hoeken zijn best wel rot en dit moet behandeld worden, dit wordt van de zomer gedaan. Wensenlijstje : - GTI lip ipv carbonlip - andere velgen (misschien) - interieur update - alcantara Dashboard - Custom schakelaars - Race seats - Alu tankdop |
Welkom! en leuke auto!
Golf3 motor erin? |
Toffe GTI.
Ik zou de velgen mooi laten zitten, staan echt supergoed onder de auto !! Succes ermee, en houd ons op de hoogte van de vorderingen. |
Quote:
Ja er ligt een Golf 3 GTI blok in met dubbele Webers |
Quote:
Thanks, ja ik laat ze voorlopig nog wel even eronder |
Het Dashboard demonteren en bekleden is nog best een klusje 😅
|
Mooie en toffe witte gti :thumbup:
|
Je laat me twijfelen om ook de Zender achter spoiler erop te zetten... staat wel supermooi op je gti :)
|
Quote:
Thanks, ik heb wel die zij vleugeltjes eraf gehaald... ik vind het mooier zonder |
Mooi golf waar in Nederland gaan we deze zien rijden
|
Quote:
Thanks Regio Gouda |
Quote:
lelijk zonder zijstukken |
Mooie auto! En ook een hele mooie kleur
|
Quote:
Wel eens in de spiegel gekeken Patrick ? |
Quote:
Bedankt 🤩 |
mooie auto,ieder zn eigen mening aangaande de vleugel,ik zou m helemaal verwijderd hebben
|
Hoi bedankt
Ja misschien doe ik dat ook nog wel, de kofferdeksel moet sowieso nog gespoten worden. |
Mooie wagen man!
|
Thanks…. De winterplannen zijn in de maak 😅
|
En hoe gaat het met die winterplannen? ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 22:56. |