ZATERDAG, SLEUTELDAG
wie rijdt (voor) joker??? ...en wat doet zij hier en waarmee? (laat je niet afleiden door die wulpse rondingen) Kek nâh... FlatFour op de knietjes! is ff t koelwater aan t peile... en is dit de edele bilpartij van de ANWB-directeur himself - VOLKSWOUTER??? Hier wordt hard gewerkt! VWouter: "hé FlatFour, geef mij t koelwater ff an!" FlatFour achter de "zieke" joker... Apart trouwens, zo'n tennisbal als tok! Dan maar met grof geweld!!! Je ziet m denken: "tis niet van mij, dus wat ken mij t rottuh!" Zo, alles dur afgesloopt... en nu? En nou maar hope dat Gert of User-x straks nog langs komt om de boel te redden ;) The three VW-tiers met het enige goed-rijdende voertuig op de voorgrond (juist, een Nissan!) Bientje maakt foto: Wout schrikt: zit me haar goed? Kr@k: zo modern-talking genoeg? FlatFour: waar is me haar? Wat een plaatje hé? Nog nooit een monteur gezien met zo'n ontwapenende blik... Eindresultaat: bug op boxterwielen... Volgende week zelfde tijd??? |
Leuk hoor, maar wij hebben nooit tijd tijdens het klussen voor foto's, we willen dan snel weer testrijden.
|
Hmm, we hebben vrijdag en zaterdag bij mij achter ook gezellig gesleuteld (Chris, Niels, Jaap, Maurice en ikke) maar ook geen foto's gemaakt..
Vrouwelijk schoon ontbrak ook ;) |
Quote:
De mensen hier boven zijn inderdaad meer van het soort "show-sleutelaars"... En dan te bedenken dat die twee glamour-hair-blowers en die kale travestiet er nog niet eens bij waren... Ik distantieëer me dan ook volledig van dit soort lui ;) |
Re: ZATERDAG, SLEUTELDAG
Quote:
He Sabine, gaan we de German-Style-kant op? staat wel heftig die Porsche wielen eronder! Nu nog ff naar beneden dat ding :D |
Kale trafo mag deze acties pas achteraf weten .. zeer wijs ;)
Ik zal het hier nog maar een keer aan Bien vragen : weet je nou al wat voor merk het is van die olieopruimzooi ? |
Dat komt de volgende sleutel zaterdag aan de beurt, de verstelbare vooras ligt al klaar om erop gezet te worden!! ;)
|
Re: ZATERDAG, SLEUTELDAG
Quote:
Daar wil ik ook wel eens een avondje mee sleutelen ;) |
Die krik is te huur hoor :)
|
Quote:
Zozo, goed bezig! :bow: |
Quote:
Laat Mc Gyver het maar niet horen .... "show sleutelaartje" ..... ;) |
Quote:
Heeft die de fotos gemaakt ? |
@gert: heb, zoals je in de topic kan zien, dit weekend geen tijd gehad om thuis te kijken, laat je het wel weten als ik het heb nagekeken!!
|
:D :D :D :D
|
Quote:
en dan toch voor "dit soort lui" een topic geopend ... Usertje,je hart zit op de goede plek .... :verliefd: |
Nou nou User-nix is wel weer druk bezig, maar niet voor de baas!
|
ziet er goed uit die wielen onder de kever maar, hij moet idd nog ff een stukje omlaag.
|
ja Bien zakken dat ding maar die uitlaat is supertof wanneer kom je hem showen ?
|
Zou er niet te gek veel meer aan doen, ziet er gewoon goed uit zo !
cool hoor, die velgen, zeker bij de kleur van de auto 8) |
Quote:
Zodra ik hem heb scheur ik een keer bij je langs, je hoort me vanzelf wel aankomen met die uitlaat!!! :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:23. |