golf 1 350 + pk???
kreeg te horen dat deze golf 1 380 pk moet hebben?? wie kent deze wagen?? |
onbekend.. de blauwe van martijn van bakel heeft btw ietsjes meer dan 400pk
|
buiten dat om wat is de opbouw van t blok? dus welke turbo etc
|
Ik ken een jongen die een vriend is van de eigenaar volgens mij met digi-1 van Jeroen Dik en een K04 +/- 280pk volgens mij zaten er ook stalen stangen in.
|
Quote:
en welke is dat?? ken de wagen niet.. |
hier op chimay waar hij tweede werd met 11.laag verloor van een zweed door een valse start anders had hij king of europe geweest... bloedsnelle auto |
Quote:
Wel lekker zo hoor; standaard looks en dan...... :rock: |
Quote:
Heeee..... die jongen ken ik ook...... ;-) |
Quote:
Jeps op VWF zit iemand die aan de hadn van deze foto's al zag dat het een standaard K04-tje was.... :blahblah: :chair: |
Persoonlijk vind ik dat een van de mooiste golf 1 van Nederland.
Gewoon clean, super netjes en beslist geen F&F zooi. Super auto gewoon. Heb een keer met hem gesproken, weet dat hij ergens rond Amsterdam vandaan komt. (PeterM?) (op een nieuwjaarsmeeting van de golf GTI club) Wat er voor vermogen uitkomt geen idee. Maar 380pk is erg veel. |
Quote:
tell me more puleaeassss |
Vorig jaar op MIVW was hij er, is als het goed is een 20VT uit een TT met een 280-300 pk, toen in ieder geval...
Is wel een zeer nette wagen!!! |
Quote:
Bekende wagen binnen de club, heeft ook in de tent gestaan tijdens het VW-event vorig jaar op SixFlags. en tijdens een van de andere clubmeetings : Hoeveel vermogen er in zit weet ik zo niet te zeggen, maar het is echt een plaatje van een auto, volledig naar mijn smaak opgebouwd! :cool: |
klopt wat me broertje zegt...
heb hem toen ook gesproken en op sixflags 2004 ook met hem gepraat... heeft met een koude motor 290 pk en met warme motor 280... dat is wat hij me gezegd heb... ohja chris die heb ooit eens naast hem gereden met zijn TT chris dacht even gas te geven om voor hem de snelweg op te schieten... hahahah ja fout dat dacht hij dus ook doei chris :tongue: |
Quote:
haha,klopt ja,chris vertelde het al.. |
Die Golf is gewoon superrrrrrrrrrrrrrrrrr,ook al kon ik hem met me TT niet bijhouden.........vind ik die Golf juist nog leuker door............ :D
Sprak die eigenaar op Lelystad toen,en meende dat hij 380 pk had...............maar zal dan wel 280 zijn geweest..........(was zo onder de indruk,dat ik waarschijnelijk half in dromen land zat en niet goed luisterde...) Vandaar deze topic van VW ROADWARRIOR......... :redface: |
je bent een knappe chauffeur als je ook echt die
380pk kan benutten op een autotje van 800kilo ! en dan ook nog es met voorwielaandrijving |
Quote:
Wie gaat dat nou testen met een koude motor? Da's toch niet goed? :chair: |
Ken deze auto niet , ziet er wel strak uit. Nog effe een paar andere wieltjes eronder dan is ie nog mooier.
|
zal wel koud weer en warm weer zijn
|
All times are GMT +1. The time now is 20:40. |