![]() |
Kevin's 1984 Golf 2 CL
Inmiddels zullen de meeste van jullie mij wel kennen uit de scene met mijn ' oude' Ibiza op lucht.
Deze heb ik vorig jaar verkocht en begon het een tikje te missen. Tot gisteren. Sinds gisteren ben ik eigenaar van een Papyrus GrĂ¼n 1984 Golf 2 1.3 CL. Auto is zo goed als roestvrij en heeft het nodige papierwerk bij de auto. Omdat beelden meer zeggen dan tekst: ![]() ![]() ![]() ![]() En dan de plannen.... Sowieso verlagen en heb nog een set OZ Futura's liggen |
Daar kun je iets heel gaafs van maken !
Mooie kleur, laag en een set mooie hoepels en je hebt een prachtige auto ! |
Precies. Zit wel wat werk aan qua lak maar dat mag wel na 35 jaar
|
Niet teveel aan doen. Alleen zakken en mooie wieltjes!...Ja en papierwerk bij een auto. I love it
|
Goeie wagen! Had 'm al een tijdje terug te koop zien staan. De bestuurdersdeur was toen heel lelijk kan ik me herinneren. Hij stond ook tactisch gefotografeerd in de advertentie :) . Maar... hele mooie kleur en frisse Golf zo te zien!
|
Klopt maar overspuiten is voor mij een makkie :)
|
Inmiddels al weer een aardig stukje verder.
Hella groene knipperlichten: ![]() Nieuwe CL logo's: ![]() Heckblende en Rood zwarte Hella's: ![]() Porsche dashboardkastje slot: ![]() Dubbelekoplampen met hella kappen: ![]() Enn mega grote schoonmaak van binnen en buiten: ![]() Verder inmiddels: -Nieuwe chromen bumperlijsten gemonteerd -Wat onderhoud gedaan -Schroefset ligt klaar incl wielen -Hoedenplankhouders vervangen |
Mooie kleur, mooie auto!
|
Nette wagen :thumbup:
|
Inderdaad nette wagen en heerlijk kleurtje!
|
Goed bezig !!
Benieuwd naar de velgen... :) |
Nice! Ik ben zelf in het bezit van een Mk2 1.8 GL 1989 in Jadegrün. Is iets lichter van kleur en ook met minimale aanpassingen zoals achterlichten etc... Keep up the good work! :thumbup:
|
We gaan inderdaad lekker door.
Binnenkort het technisch deel even aanpakken gezien er wat onderhoud is wat moet gebeuren |
Proper Golfje ;)
|
Ik heb nog een setje BBS RS174 liggen in 16x7 ET 33 met een vlak hart, in opknap staat.
Zou hier best gaaf onder staan! :) |
Heb een set 17" Futura's klaar liggen ;)
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
LIJP! |
Ennn we gaan weer even door:
Gloednieuw BBS stuur erin: ![]() Roest rond sleepoog weggeschuurt en opnieuw gespoten: ![]() Fisscher Casette box erin: ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 08:15. |