VW Golf 4 Cabriolet G60?
Heeft iemand fotos of ervaring met het inbouwen van een G60 in een Golf 4 cabriolet?
Momenteel staat er een golf 4 cabrio bij mij in de garage waar ik onderzoek voor doe om af te wegen of ik er een motorswap op wil uitvoeren. Mijn andere optie is overigens vr6. Huidige motor die erin ligt is een 2.0 8v. |
Quote:
Als ik een voorstel mag doen, een 1.8 T in een Golf 4 is prima te doen. :thumbup: |
Ik zou ook voor de 1.8t gaan of als je iets bijzonders wilt een tfsi erin.
G60 op origineel management ga je niet mee door een emissie meting komen bij de apk. |
Thanks voor de input!
|
De G60 is van de baan, echter de huidige 2.0 8v heeft niet echt veel mogelijkheden om daar meer vermogen uit te halen.
Welke optie is het meest makkelijk om deze motor mee te vervangen om meer vermogen eruit te halen? |
ABF of 20VT?
|
geen optie om een eaton op de 2.0 8v te zetten? met het 2.0 onderblok zal je dan een lekker blokje vol koppel krijgen..... zeker met een andere nokkenas en andere injectors en met een vrij programmeerbare computer (megasquirt, kdfi) je bent wel wat meer geld kwijt als een abf swap of 20vt maar ik persoonlijk denk dat zon 8v qua koppel goed mee kan komen met de rest van de bovengenoemde motoren en zeker omdat je het blok al hebt is het ideaal.
|
Quote:
Leuk project als je geld teveel hebt. Zo’n 8v kop flowt voor geen meter. Voor weinig bouw je hem om naar 20vt en rijd je redelijk snel en zorgeloos. De meeste van die motoren zijn super betrouwbaar. |
ABF, is relatief makkelijk te doen (meeste zit al de auto).
VR6, lijkt mij net zoveel werk maar is toch lekker die 6 cilinder. |
All times are GMT +1. The time now is 02:08. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.