G60 met een bizar benzinedruk probleem
Hallo .
Ik heb een benzinedruk regelaar gemonteerd op me g60 dit type : En deze is afgesteld naar 3 bar . Nu heb ik al regelmatig deze moeten bij regelen want de ene keer staat de meter op 2 bar de andere keer op 5 bar ( stationair ) Wat zou hier de oorzaak kunnen zijn? Stelmoeren zijn goed vast |
Plaatje werkt niet maar begrijp ik goed dat het een verstelbare is? Waarom monteer je geen vaste benzinedrukregelaar van 3bar?
|
Quote:
Omdat ik deze reeds besteld had . Is een type dat je rechtsteeks op de fuel rail mobteerd . Gaat idd om een instelbare regelaar |
Zou je toch adviseren een ‘vaste’ te monteren, dan kan je meteen die verstelbare uitsluiten. Begin bij de basis zou ik zeggen.
|
Quote:
ik ga niet zomaar nieuwe onderdelen bestellen , mijn benzinedruk regelaar heeft amper 100km gebold , ik schijt helaas geen geld om willekeurig telkens nieuwe onderdelen te kopen en dan tot de vast stelling te komen dat het toch daar niet aan lag en het weer op me werk mag leggen ( nooit meer zal gebruiken ) en ten slotte weer mag weg gooien omdat het kapot is door te lang stil te liggen . |
Misschien een extra meter aansluiten? klopt de huidige meter wel. Wat voor regelaar is het?
|
Quote:
Er is reeds een extra metertje geplaatst . Het gaat om volgende regelaar . Het gaat https://www.gladen-motorsport.de/en...Regulat or.htm |
Bij mij op het werk hebben wij die ook gebruik, in het verleden. Zijn niet echt problematisch, die dingen. Ofschoon het altijd fout gedaan werd: het nippeltje voor refferentiedruk werd altijd open gelaten :(
|
Hoeft toch niet meteen nieuw, misschien kan je het lenen van iemand. Zijn genoeg mensen die dit wel hebben liggen.
Zo ook ik bijvoorbeeld ;) |
Quote:
Trouwens de reden waarom ik een regelbare drukregelaar gestoken heb is omdat de gasresponse een stuk vinniger is |
vandaag even aan de slag gegaan met het bezine probleem , de sytec drukregelaar er af gegooid even de originele drukregelaar gemonteerd maar daar had ik maar 1.5bar stationair en 2bar volgas , toen was ik aan het zoeken achter een andere regelaar op me rek en plots kwam ik uit bij een bosch regelaar , na wat opzoek werk bleek dat dit om een bosch fuel pressor regulator gaat :) deze dus gemonteerd afgesteld en benzinedruk blijft nu gewoon netjes op 3bar staan , tot nu toe lijkt het opgelost te zijn
|
Dwz dat die Sytec toch niet deed wat hij moest doen?
|
Mijn tip: Aeromotive, mocht je toch verstelbaar wensen :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 11:14. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.