Gezocht Smalle Bumpers
Ze gaan eraf en hard ook...mijn g60 bumpers wil ik kwijt dus ik ben opzoek naar de vervangers en deze zijn dus Dunne bumpers met rode bies!
Uiteraard moeten ze in superstaat zijn inclusief binnenbalk en voor een leuk prijsje! Eventueel inruilbaar voor mijn dikke bumpers of de smoked heldere knipperlichten of de heldere mislampen of een combinatie daarvan of gewoon een leuk prijsje dus. wie o wie ? |
www.hartsant.nl voor nieuwe bumpers ;)
|
werkt met username???
|
nee hoor ik kan gewoon op de site
voorbumper: 36,45 achterbumper: ook 36,45 |
Quote:
en doe ze dan maar eens bestellen :s |
gewoon bellen ;) ze zitten in Opheusden, dat is tussen arnhem en veenendaal in.
|
euh maggik hje ff waarschuwen voor de kwaliteit van het chroom...
heb zelf ook die bumpersbesteld en de chrome rand hing er na een jaar al af... is gewoon een sticker of iets dergelijks... beter kan je dan de orginele bumpoers nemen en die evt opknappen |
Quote:
Chroom?? waar zit er op de standaard bumpers met rode bies chroom ??????? |
Ik had nog een hele mooie originele liggen, helemaal compleet met rode bies, die heb ik je ooit al eens aangeboden voor weinig, heb toen moeite voor je gedaan maar je liet niks meer horen... Nu ligt hij ineens prima in de schuur onder het stof. Succes nog met de aanschaf van andere... Ik zou voor originele gaan, immitatie wil wel eens niet zo goed aansluiten.
|
Maar als het chroom eraf dondert na een jaar dan flikkert die rode bies na een jaartje er dus ook af?
|
dat vrees ik dus ook...
kan zijn van niet maar waarschuw je alvast |
Als het niet in de buurt is kan je bij de meeste automaterialen zaken ook bij harsant bestellen.
|
Quote:
Dat weet ik bien maar vergeet niet dat ik niet zomaar even 2 uurtjes in de auto kan gaan zitten voor een bumper. |
Henk, als je toch nog (een keer) bij mij spullen komt halen kun je ook gelijk bij Bientje langsrijden. Wageningen ligt maar op een steenworp afstand van mijn stalling/magazijn namelijk.
|
pm gestuurd nar pieter.
verder up! |
Nog een up...Orgineel inclusief binnenbalk wie o wie?
|
Mt rode bies...wie ooooo wie?
|
Waarom niet bij Hartsant of auto-onderdelen.com nieuwe bestellen ?
|
Quote:
Orgineel inclusief binnenbalk be ik naar opzoek. |
Komop jongens!
|
All times are GMT +1. The time now is 16:53. |