Golf 1.6 Tour `88
hallo allemaal
Ik ben sinds kort eigenaar van een golf 2 1.6 tour uit 1988 was eigenlijk op zoek naar een leefdtijd genoot (1989) maar deze zag k wel zitten de prijs gezien :thumbup: :D maar de interieur zag er ook netjes uit :D enigste wa ik miste was een asbak dus reeds aan de optie toegevoegd :D wil de auto beetje retro look geven dus koos ik maar voor een setje bbs 15inch velgen hier op wil ik in de toekomst 165/50 15 op draaien maar twijfel om achter 185/45 15 te zetten of gewoon 1 maat voor alle 4? dus tijdelijk maar met 195/50 15 rijden zo staat tie er nu bij (7-9-2017) ow en heb ook alle 2 de orginele dempers eruit geslepen en na de kat een cherrybomb onder gelast Update 11-9-2017 Heb k ergens gebruikte verlagings setje gehaald via MP Achter is t perfect Maar voor niet:( Veren komen van een golf 2 gti Ligt t aan Mn auto die te licht is voor Heb zelfs een ring afgeslepen komende verwachting: -verlagen maar met Schroefset -gele koplampfolie -nieuwe banden 165/50-15 4x of 165/50 voor en achter 185/45 Misschien heeft iemand leuke tip en tricks met styling optie :D |
Helaas: je foto's doen het niet.
|
Quote:
Hoe kan je nou gratis foto's online zetten :( |
Via het forum doen. Blijven ze tenminste ook werken ipv die meldingen om je photobucket account up te daten.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 |
Quote:
Thnx k doe t vanavond wel anders want heb t nu via een ander site MUpload.nl |
Leuke Golf en ziet er nog strak uit :thumbup: . :thumbup:
Succes nog. |
Update 11-9-2017
Heb k ergens gebruikte verlagings setje gehaald via MP Achter is t perfect Maar voor niet:( Veren komen van een golf 2 gti Ligt t aan Mn auto die te licht is voor Heb zelfs een ring afgeslepen |
Quote:
Dank u :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 06:35. |