rallye look-a-like
Weet iemand over iets van een look-a-like kit is van een golf rallye te koop is? zodat je van een gewone golf 2 een rallye (look-a-like) maken. Het gaat dus eigenlijk niet zo zeer om het front, want dat is wel te krijgen, maar om de "deuk/versmalling" in deur.
bvd |
search-functie -> "rallye kit" et voila:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=rallye+kit ;););););););););););););););););););) |
Quote:
Versmalling in de deur?? De deur is gewoon n normale deur hoor, de voor en achterschermen zijn uitgebouwd :) |
Rallye deur is anders dan een normale Golf 2 deur. Er zijn nl. heel weinig types die geen gaatjes in de deur hebben voor een sierlijst, zoals Rallye heeft. De (afschuwlijke) sierlijst bij de Rallye is geplakt...
|
hebben niet alle golf twee van voor 1986 gewoon stickers in plaats van een lijst op de deur? Mijne in ieder geval wel.
Maar dan zit de spiegel wel op een ander plekje natuurlijk.. |
Quote:
Een Golf C heeft geen lijsten, dus ook geen gaatjes in de deur :) |
heel toevallig weet ik nog zon set te liggen een maatje van mij had hem gekocht maar ziet er toch vanaf
mss wil ie hem verkopen maar ik weet niet hoe de staat van de set is dus zal eens vragen en fotos maken |
Sorry, maar de voorgaande vraag was off-topic (zie regels) aub nieuwe thread aanmaken voor je vraag
|
Of rij een echte Rallye of rij der geen....
Die nagemaakte bullshit kan k echt zwaar pissig over worden :angry: .... Trouwens op die foto's van die Robert Bosch staat een echte rallye, en geen polyester in elkaar geflansde troep (want dat is t) Een echte Rallye is allemaal plaatwerk dat alleen nogmaar te bestellen is via chassinummer van de orriginele Rallye... Koop maar een echte ;) |
EWaarom moet iedereen een echte kopen ?
Als je een echte hebt moet je er ook niks aan veranderen .. Dat is in mijn optiek heiligschennis Zo hebben we allemaal wel wat te zeiken toch ? ;) |
Yep, daar k moet k je toch gelijk in geven ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:43. |