Motorsteun AFN in MK1
Ik heb een AFN 1.9 TDI blok waarvoor ik motorsteunen heb voor de bakzijde en achterkant (vanuit een online motorsteunen kit). Nu ben ik op zoek naar wat ik nodig heb aan de distributiezijde en voorkant.
Moet ik hier de standaard Golf 1 diesel steunen voor hebben? Standaard heb ik een smallblock chassis, dus met de motorsteun aan distributiekant verder naar voren geplaatst. Er is is niks wat daar plug en play inpast toch? Die bracket moet naar mijn weten sowieso verlast worden? |
De "oren" voor smallblock moeten inderdaad weg .. en plaats maken voor andere oren.
Je kunt een stuk balk kopen met de bigblock-oren... of zo iets: https://www.epytec.de/de/golf-1-cab...ech-2173?c=1986 Dan heb je een distributiesteun nodig. Die past van (waarschijnlijk alle) bigblock motoren.. mijn Scirocco was 1.8 8V, steun paste. (die steun heb ik trouwens over, als je die nodig hebt. binnenkort meer daar over ;) ) voor de voorkant past gewoon een steun van een bigblock. je kunt een originele pakken: of een getjoende Ik heb een originele over.. |
All times are GMT +1. The time now is 05:08. |