[t2] Door koppeling heen getrapt
Ik trap net door mn koppelingscilinder heen.
Als ik een flinke hijs aan mn pook geeft dan krijg ik hem er nog wel in. Maar volgens mij is dit niet echt goed voor je bak. Dit komt lekker K*t uit,... ik heb morgen een surfwedrijd. Kan ik deze cilinder (morgenochtend) gewoon bij de autospeciaalzaak halen? :( |
Hmmm...
misschien ben ik wat te negatief... Zou het ook kunnen dat hij gewoon blijft hangen? Dit heb ik namelijk bij mn gaspendaal ook wel eens gehad. |
Een T2 heeft standaard een koppelingskabel, een T3 heeft een koppelingscylinder. De kabel kan zijn gaan rafellen en dan kan je er zeker van zijn dat ie binnenkort breekt. Of er is iets met je diafragma van je koppeling, dn ontkoppeld ie niet volledig meer.
Succes ermee, maar bij doorrijden niet vreemd opkijken als de kabel breekt en dan kom je helemaal niet meer verder. Groet |
Aha... dus geen cilnder?
En deze kabel kun je zeker niet bij de normale autospecialzaak halen? |
hey man of ff www.keverboet.nl proberen die hebben ook meestal wel onderdelen op voorraad en je woont in amsterdam dus dat moet je dan denk ik met een andere auto halen maar meestal hebben ze geen T2 stuff bij de VW dealer liggen :(
mijn gas kabel was 3 weken geleden gebroken dus ik heb ook alles af lopen bellen... suc6 |
Dienjo, ga je naar de surf frenzy in Wijk aan zee? Wel goeie golven vandaag... :D
|
Quote:
Als het je kabel is kost dat bijna niks, ik gdacht iets van 20 euro bij paruzzi (binnen en buiten kabel). |
Classicvwresto al geprobeerd?
|
Quote:
Lekker jointje erbij :D |
Quote:
Dat is voor na de surf. Ervoor vind ik niet zo'n goed plan. Apres-surf-blowen heet dat dan?? |
Quote:
Kreeg je toch bij je inschrijving? Of heb je niet meegadaan! Om maar ff van topic af te wijken1 |
heb niet meegedaan, moest werken....
|
All times are GMT +1. The time now is 11:15. |