Uitlaattape in de piep 3
Kopen die hap
Gister terwijl Splitje er was samen die k*ttape eromheen gefabriekd . Kut baan maar het resultaat is echt goed . Was de auto eerst een sauna waarin de achterkant van mijn kale schedel soms heet werd ... nu was het warm in de auto maar meer ook niet . Moet ik er wel bij zeggen dat er nu GEEN motorbeplating en achterbank inzat . Dus de motor lag op nog geen meter afstand . Herrie was niet leuk maar daar wordt aan gewerkt . Hitte was nu dus lager dan eerst met de motorbeplating en achterbank .. go figure Niet goedkoop maar het scheelt reuze voor je motorruimte temperatuur For those who care > motorbeplating blijft er lekker uit . |
dat lijkt me idd een klote klus om te doen ja
ziet er goed uit zo |
Kijk kijk, ziet er ok uit zo.
|
dikke poep, maare hoe zit jouw koelsysteem eigenlijk, gewoon lange slangen tot aan de radiateur aan de voorkant ofzo?!
|
Yep
|
Nice work Gert !
|
hee kale had je de tape toch wel nat gemaakt voor de montage???????? :biggrin:
dat werkt beter spul wordt dan soepeler |
Helpt dat dan echt zo veel? Zag het altijd wel, maar dacht dat het allemaal wel meeviel!
|
werkt idd superr.
Het enige nadeel is dat het spul zo vreselijk aan je handen en armen jeukt als je het monteerd (soort glaswol gevoel) |
Waar is het te verkrijgen?
|
waar niet,zelfs paruzzi levert het sinds kort
|
Quote:
Dat heb ik hem wel verteld. |
hee evilzwijntje what's up
nog steeds zo druk daar bij jou?????? |
[opnaai modus]
Mods, mag deze topic verplaatst worden naar de watergekoelde projecten? heh heh heh heh [/opnaai modus] :tongue: :tongue: |
lager tepmeratuurtje in de motorruimte is ook nog eens beter voor je vermogen zo, koelere lucht. voor zover t helpt ;)
|
Even iets anders.. Officieel hoort er toch een kap over je distributieriem heen te zitten.
Past dat nog. 1 steentje ertussen en bye bye motor(als die verspringt) |
1. Heeft al de nodige kilometers zo gedraaid op volle toeren....
2. Ziet er niet uit :) |
Quote:
Bij die voorgeplaatste waterkokers wel ja! :iamwithst |
Quote:
Net of je het ziet en we praten wel eens verder als het je gebeurt |
Ik rij al duizenden kilometers zonder met m'n Derby (vakantie naar Schotland, Denemarken en Duitsland overleefd) en echt nog nooit problemen gehad..
|
All times are GMT +1. The time now is 05:27. |